Ny. Now Loving
-
-
Konfirmeres i 8. klasse? Er det ikke i 7. klasse man bliver konfimeretliv skrev:NL: at tænke på det år der står mig i møde :lol: skal jo i 8. klasse og konfirmeres og glæder mig bare helt vildt til det næste år :lol: :D :D
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
herude i vores område er det også flyttet til 8. klasse.liv skrev:Ikke i de fleste skoler i KBHBittéHamstereN skrev:Konfirmeres i 8. klasse? Er det ikke i 7. klasse man bliver konfimeretliv skrev:NL: at tænke på det år der står mig i møde :lol: skal jo i 8. klasse og konfirmeres og glæder mig bare helt vildt til det næste år :lol: :D :D
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
det må være et sjællandsk påfund jeg har ikke hørt om det i jylland endnu ihvertfaldBenjamin skrev:herude i vores område er det også flyttet til 8. klasse.liv skrev:Ikke i de fleste skoler i KBHBittéHamstereN skrev: Konfirmeres i 8. klasse? Er det ikke i 7. klasse man bliver konfimeret
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Hmm så lærte jeg også noget nytliv skrev:nej på lolland falster er det også 7. klasse .... så tror også det er noget sjælland har fundet på men jeg synes nu det er deligt :)
Godt du kan li' det først er i 8.
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
-
NL: så har jeg endelig fået lov til at får et mere hamster!!
og så har jeg lige fået fat i et bur så der går ikke lang tid før en lille ny hammi kan flytte ind! buret er på 55 cm langt, 40 cm bredt og 28 cm højt. har været ovre og se på en lille hammi har helt forelsket mig i en lille hamster (det er en hybrid.... men de er jo lige så søde! )
den har en mørk rygstribe og den er hvid og så har den sådan en karamel agtig farve sådan lidt spredt over det hele :hearts2
og så har jeg lige fået fat i et bur så der går ikke lang tid før en lille ny hammi kan flytte ind! buret er på 55 cm langt, 40 cm bredt og 28 cm højt. har været ovre og se på en lille hammi har helt forelsket mig i en lille hamster (det er en hybrid.... men de er jo lige så søde! )
den har en mørk rygstribe og den er hvid og så har den sådan en karamel agtig farve sådan lidt spredt over det hele :hearts2
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
tillykke!!! ville også gerne have en hamster mere! :oops: :oops:kathrine8D skrev:NL: så har jeg endelig fået lov til at får et mere hamster!!
-
tak .... ja det kan jeg godt forstå..liv skrev:tillykke!!! ville også gerne have en hamster mere! :oops: :oops:kathrine8D skrev:NL: så har jeg endelig fået lov til at får et mere hamster!!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
NL: min mor er gået med til at vi bygger et skabsbur :D uuuhh jeg glæder mig!! og grunden til det er at Feta har en knude som nu er lidt stor så når hun løber i sit hjul kommer der slid på knuden :( men hun er stadig frisk og sød så vi siger hun må leve så længe den ikke genere hende mere og da hun så ikke har noget hjul kommer hun self i sin hamsterbold hver aften men synes det var syndt hun ikke kunne dyrke mere motion... så nu i det nye bur vil hun kunne klatre og jeg bygger en gravekasse til hende så hun får mere plads at boltre sig på og kan få mere motion :D
så i løbet af august vil vi bygge buret og det kommer til at minde om Spot's og Meddie's - som jeg har stjålet lidt design fra :oops: :lol:
uhh glæder mig.. det betyder jo også jeg har to bure stående tomme... mon Prima Donna bliver boende og jeg så må få en hams en i den anden side af skabet?? det bliver spændende haha :lol: :lol: :lol: :lol:
så i løbet af august vil vi bygge buret og det kommer til at minde om Spot's og Meddie's - som jeg har stjålet lidt design fra :oops: :lol:
uhh glæder mig.. det betyder jo også jeg har to bure stående tomme... mon Prima Donna bliver boende og jeg så må få en hams en i den anden side af skabet?? det bliver spændende haha :lol: :lol: :lol: :lol:
NL: har fået købt alt skoleudstyr ind og fået mine bøger 8-)
NL2: Har fået købt noget fedende mad til Feta som har tabt sig.. :? :D
NL3: Feta ser ud til at være glad for sit ny indrettede bur nu hvor hun ikke kan have hjul mere har hun fået noget hun kan klatre på og gå under jorden og sådan
NL4: har lige fået købt Twilight på engelsk uuhh hvor jeg glæder mig til at starte på at læse den i aften :D ... det er faktisk min førate bog jeg har ønsket mig.. måske den første bog jeg læser frivilligt... amazing!! men jeg har forandret mig nu er der mange bøger jeg vil læse!! :P
NL2: Har fået købt noget fedende mad til Feta som har tabt sig.. :? :D
NL3: Feta ser ud til at være glad for sit ny indrettede bur nu hvor hun ikke kan have hjul mere har hun fået noget hun kan klatre på og gå under jorden og sådan
NL4: har lige fået købt Twilight på engelsk uuhh hvor jeg glæder mig til at starte på at læse den i aften :D ... det er faktisk min førate bog jeg har ønsket mig.. måske den første bog jeg læser frivilligt... amazing!! men jeg har forandret mig nu er der mange bøger jeg vil læse!! :P
-
NL: kl 20.14 her til aften blev jeg faster til en lille dreng
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.