NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Spot

Indlæg af Spot » 17. sep 2009 12:32

NoiaBell skrev:Han var en engelsk bulldog, født maj 2004. Jeg har haft ham fra han var 12 uger.  :(  :(
Ihh hvor trist :( det er også bare min store frygt, de maverulninger. Lyder helt forfærdteligt! og der er bare ingen ting man kan gøre :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 17. sep 2009 20:49

Spot skrev:
NoiaBell skrev:Han var en engelsk bulldog, født maj 2004. Jeg har haft ham fra han var 12 uger.  :(  :(
Ihh hvor trist :( det er også bare min store frygt, de maverulninger. Lyder helt forfærdteligt! og der er bare ingen ting man kan gøre :(

når det kommer til mavedrejninger, så husk på at det er store dyb-brystede hunde som er i risiko-zonen...
det opstår oftest når hunden lige har spist - ofte hvis de sluger maden! - og derefter udsættes for fysisk aktivitet...  :(  

vores tidligere hund - leica - døde også af en mavedrejning  :(  

hvis man ved hvordan, så kan faktisk standse en mavedrejning... min far er oplært i det af en dyrlæge - noget medat man skal stikke en kniv ind det helt rigtige sted, og det gir så en omkring 20 minutter til at få hunden til dyrlæge og stoppet blødningen  :shock:  :(  bestemt ikek en rar metode - men det eneste som kan redde en hund fra mavedrejning  :(  
min far har reddet en enkelt hund på den facon!   :D  

men små hunde KAN rammes af det - men det ker meget sjældent..

jeg har SÅ ondt af kenny og Helle for at deres Zeus måtte gå gennem så frygtelig en død  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 17. sep 2009 21:34

NH: Har sleet ikk skrevet med ham i aften :(
Kunne jo selvfølgelig SELV ha skrevet .. Meeen .. Sku jo liige se om ikke han skrev :oops:
Nu er det så for sent at skrive synes jeg. Jeg er næsten 100 på at han er gået i seng! Han ska være på skolen kl. 5 imorgen for at malke :lol:
Så øv øv, må bare vente med at snakke med ham til imorn :(
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Meddie

Indlæg af Meddie » 18. sep 2009 14:10

NL: WEEKEND! :D
NL2: Københavns'shoppetur imorgen 8-)
~ Mvh. Mette og Clean

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 18. sep 2009 17:14

Meddie skrev:NL: WEEKEND! :D
Øh - det her er NOW HATING tråden 8-)  :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 18. sep 2009 18:44

NH: Mette kan ikke læse engelsk :p
Ej.. NH må være at jeg STADIG er syg! det er nu 1 uge og 5 dage siden det startede!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 19. sep 2009 13:50

NH: Nå det var så det.....................
Er lige kommet hjem fra "mødet" med mine "forældre"............ Det gik helt som forventet.
Min far ville ikke engang se på John og kaldte ham for et styrrende menneske.
I øvrigt er de under det fejlagtige indtryk at jeg ikk selv må sige noget for John.

Altså generelt er de meget uforsonlige og min mor forsøgte virkelig at manipulere med mig, fordi det var så hårdt ved hende :roll:
HUN havde (ja her kommer den igen) tabt en datter! Og hele familien synes åbenbart at det er synd for hende :roll:
Ja Sandra - hele familien mærker jo til det her - sagde min mor. Og HVIS skyld er det så lige? Sgu da ikk min?!?!? Det er sgu da min mor der skal snakke med Gud og hver mand om hvor synd det er for hende..... Jeg har kun holdt mig på afstand.

Nå men de var åbenbart KUN dukket op for at høre hvad JEG havde at sige (gerne at jeg græd på mine flæbende knæ og undskyldte - det var da det mindste jeg ku ha gjort) og ikke hvad John og jeg havde at sige . De blev slemt skuffet.....

Og så får jeg en sms fra min mor om at hvorfor sku de komme når du ikk ville sige noget.
Jeg fortalte dem at jeg hellere ville høre hvad de havde at sige først.... Fra det mener de så at John kontrollerer mig :roll:
Min far sagde at han havde bedre ting at bruge sin tid på end det her - så sagde jeg, jamen så smut du og få dem gjort....
Det gjorde han så, med min mor nølende efter sig....

Nå men det er deres problem...........................................................

Meddie

Indlæg af Meddie » 19. sep 2009 20:40

ZannDra skrev:
Meddie skrev:NL: WEEKEND! :D
Øh - det her er NOW HATING tråden 8-)  :lol:
Upsi dupsi xD
Den laver jeg for tit.. Jeg kan ikke læse engelsk, nej!! :D :lol:
~ Mvh. Mette og Clean

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 21. sep 2009 22:36

NH: At være syg og gå glip af op til flere lektioner.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 22. sep 2009 15:20

Hvordan pokker skriver man lige en kronik ud fra to tekster...
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Wampi

Indlæg af Wampi » 22. sep 2009 15:44

Siigne skrev:Hvordan pokker skriver man lige en kronik ud fra to tekster...
http://da.wikipedia.org/wiki/Kronik

Lig tyvstjålet fra Wikipedia med hvad en kronik er :)

hvis du smider mig en mail med hvad teksterne er for nogle kan jeg godt prøve at komme ideer..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Siigne

Indlæg af Siigne » 22. sep 2009 15:57

Jeg har godt kigget på wiki, men jeg synes ikke rigtig det hjælper mig konkret.. Teksterne hedder "Flå danskernes mentale burka af" og "Skal man smile til fatima?" - begge fra politikken.
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 22. sep 2009 16:03

Siigne skrev:Jeg har godt kigget på wiki, men jeg synes ikke rigtig det hjælper mig konkret.. Teksterne hedder "Flå danskernes mentale burka af" og "Skal man smile til fatima?" - begge fra politikken.
nu har jeg ikke læst teksterne, men ud fra overskrifterne kunne jeg forsestille mig at den ene handler om at vi danskere bærer en usynlig burka = vi er lukkede over for andre kulturer (fordomme= uvidenhed), selvom vi står for at skulle være et åben folkefærd, og den anden tænker jeg omhandler den der bære burka at de er lukket ud af til og ikke har nogen interesser i at vise hvem de er og hvilke værdier de gemmer på. Så er godt bud kunne være at de måske skal tegne nogle paralelle linier imellem de 2 tekster.

Ved godt det er over dit niveau, men det lyder i mine ører som noget kulturteori.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Thitte

Indlæg af Thitte » 22. sep 2009 17:22

NH: Søster flytter hjemmefra til november :(
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

burrus

Indlæg af burrus » 22. sep 2009 17:54

N: min hunrotte fødte to unger i går aftes - og her til morgen var den ene død  :cry:
Den sidste dreng kæmper en brav kamp - Gin producerer ikke mælk, så jeg må made ham hver 2. time - heldigvis er Gin ellers en rigtig god mor!

men æv  :(

håber bare han overlever  :cry:  men odd'sne er SÅ meget imod ham, så ved ikke om jeg tør håbe :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar