NH: Nå det var så det.....................
Er lige kommet hjem fra "mødet" med mine "forældre"............ Det gik helt som forventet.
Min far ville ikke engang se på John og kaldte ham for et styrrende menneske.
I øvrigt er de under det fejlagtige indtryk at jeg ikk selv må sige noget for John.
Altså generelt er de meget uforsonlige og min mor forsøgte virkelig at manipulere med mig, fordi det var så hårdt ved hende
HUN havde (ja her kommer den igen) tabt en datter! Og hele familien synes åbenbart at det er synd for hende
Ja Sandra - hele familien mærker jo til det her - sagde min mor. Og HVIS skyld er det så lige? Sgu da ikk min?!?!? Det er sgu da min mor der skal snakke med Gud og hver mand om hvor synd det er for hende..... Jeg har kun holdt mig på afstand.
Nå men de var åbenbart KUN dukket op for at høre hvad JEG havde at sige (gerne at jeg græd på mine flæbende knæ og undskyldte - det var da det mindste jeg ku ha gjort) og ikke hvad John og jeg havde at sige . De blev slemt skuffet.....
Og så får jeg en sms fra min mor om at hvorfor sku de komme når du ikk ville sige noget.
Jeg fortalte dem at jeg hellere ville høre hvad de havde at sige først.... Fra det mener de så at John kontrollerer mig
Min far sagde at han havde bedre ting at bruge sin tid på end det her - så sagde jeg, jamen så smut du og få dem gjort....
Det gjorde han så, med min mor nølende efter sig....
Nå men det er deres problem...........................................................