Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Killer Queen

Indlæg af Killer Queen » 17. apr 2009 22:36

darkangel87 skrev:
AnetteFrost skrev:
Killer Queen skrev: I princippet kommer det vel an på hvor god en bil man vil have, for man kan købe en brugt bil helt ned til 8.000 kr. Men så er det sikkert også tæt på at være en kasse skrammel.
det kan man sagtens - kan bare ikke betale sig i det den tybe biler tit for en person som mig koster kassen i ansvarsforsikring + den høje grønne afgift

og så har jeg altså 2 børn - så nej det er ik uden betydning hvor god bilen er... gor kunne jeg lige så godt ha sagt js til en mini Polo fra 84 til 8k som stank af benzin hvergang man var ide at kører - og det er inden i bilen den stank - NEJ TAK!

Nej en nu bil er meget billigere for min, men en bil fra 97 er nu heller ikke ny. Men der er plads - en toyota picnic :D
uuuuh de er dejlige at køre i sådan nogle
Jeg kender den ikke. Den eneste Toyota jeg har prøvet at køre i var en Toyota Carina..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. apr 2009 22:48

Killer Queen skrev:
darkangel87 skrev:
AnetteFrost skrev: det kan man sagtens - kan bare ikke betale sig i det den tybe biler tit for en person som mig koster kassen i ansvarsforsikring + den høje grønne afgift

og så har jeg altså 2 børn - så nej det er ik uden betydning hvor god bilen er... gor kunne jeg lige så godt ha sagt js til en mini Polo fra 84 til 8k som stank af benzin hvergang man var ide at kører - og det er inden i bilen den stank - NEJ TAK!

Nej en nu bil er meget billigere for min, men en bil fra 97 er nu heller ikke ny. Men der er plads - en toyota picnic :D
uuuuh de er dejlige at køre i sådan nogle
Jeg kender den ikke. Den eneste Toyota jeg har prøvet at køre i var en Toyota Carina..
har kørt i en en gang men foretrækker nu peugeot eller de nyere volvoer
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Killer Queen

Indlæg af Killer Queen » 17. apr 2009 22:57

darkangel87 skrev:
Killer Queen skrev:
darkangel87 skrev: uuuuh de er dejlige at køre i sådan nogle
har kørt i en en gang men foretrækker nu peugeot eller de nyere volvoer
Jeg er helt enig i Peugeot, men har heller aldrig kørt i en Volvo. Min egen bil er en Peugeot 106 XS, og begge mine forældres biler er også Peugeot'er så det er dem jeg hovedsageligt har kørt i.

Desiree

Indlæg af Desiree » 18. apr 2009 01:09

Er meeget glad for min lille røde suzuki alto  fra 2004 :) Både når der skal fyldes benzin på og når jeg betaler afgift (520 om året  :D ). Så må vi bare håbe jeg ikke kører ind i noget, for så krøller den bare sammen...
mvh Desiree

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. apr 2009 12:16

NL:

Citat fra NH:

burrus skrev:
Mahonia skrev:NH: Har haft en slem halsbetændelse lige siden min kat måtte aflives. Så jeg går rundt i en underlig uvirkelig tilstand. Har ikke rigtigt haft kræfter til at bearbejde aflivningen.  :(  Håber ikke, det giver bagslag, når jeg er blevet rask.  :roll:

:kram:  alle hammi'erne har jeg klaret i dag, ingen mangler noget - så hvil du dig og bliv rask!

Kan man blive andet end glad, når der er en, der vil hjælpe på den måde?
Det var lige det, jeg havde brug for.  :oops:
Tak Pia.  :flowers:

burrus

Indlæg af burrus » 18. apr 2009 12:59

Mahonia skrev:NL:

Citat fra NH:

burrus skrev:
Mahonia skrev:NH: Har haft en slem halsbetændelse lige siden min kat måtte aflives. Så jeg går rundt i en underlig uvirkelig tilstand. Har ikke rigtigt haft kræfter til at bearbejde aflivningen.  :(  Håber ikke, det giver bagslag, når jeg er blevet rask.  :roll:

:kram:  alle hammi'erne har jeg klaret i dag, ingen mangler noget - så hvil du dig og bliv rask!

Kan man blive andet end glad, når der er en, der vil hjælpe på den måde?
Det var lige det, jeg havde brug for.  :oops:
Tak Pia.  :flowers:
Det mangler da vist bare med alt det I gør for mig  :oops:  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Loan

Indlæg af Loan » 18. apr 2009 13:14

NL: Jeg har lige reserveret de to dejligste drenge, en sort og en spotted Agouti, ørkenrotter begge to!

I blame you Pia! Forelskede mig helt i din unge, så nu har jeg siddet og kigget en masse på farver, lidt historie om dem, pasning, pelspleje og gud ved hvad den halve nat! Og fundet de to perfekte til mig idag :D
Hilsen
Loan Vejby

burrus

Indlæg af burrus » 18. apr 2009 15:25

Rubin skrev:NL: Jeg har lige reserveret de to dejligste drenge, en sort og en spotted Agouti, ørkenrotter begge to!

I blame you Pia! Forelskede mig helt i din unge, så nu har jeg siddet og kigget en masse på farver, lidt historie om dem, pasning, pelspleje og gud ved hvad den halve nat! Og fundet de to perfekte til mig idag :D
hehe jeg smitter  :lol:  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 18. apr 2009 18:57

NL: Nu er der KUN 3 måneder til Harry Potter and the Halfblood Prince kommer i biffen! :wave2:
Nu har vi også kun ventet i næsten et år på den :!:  :roll:
NL2: Og manden siger at han vil tage med mig ind og se den. Har verdens bedste mand! :pinklove:

burrus

Indlæg af burrus » 18. apr 2009 18:59

NL: det er faktisk lykkedes mig at få LIDT farve på maven af at ligge og sove ude i solen

(og lyserøde arme  :oops: )
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 18. apr 2009 19:02

NL big time: vi har idag fået helt slået fast at vi må få min dejlige prins hjem, så imorgen skal vi til at lave indhegning til ham.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 18. apr 2009 19:30

NL: Får sandsynligvis lov til at "leje" mine forældres bil, nu hvor de har købt ny  :klap:  :wave2: :klap:
Senest rettet af AnetteFrost 19. apr 2009 07:10, rettet i alt 1 gang.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

liv

Indlæg af liv » 18. apr 2009 21:07

NL!! Igår var jeg nede i dyrehandleren for at købe mad og skulle også klippes og det ligger lige ved siden af så smuttede derned :wink: da jeg kom derned så jeg bare se sødeste kanin unger og kom bare sådan til at savne at have kanin! så sagde sådan lidt inddirekte til min mor er de ikke bare søde og vi kom til at snakke lidt om kaniner.. jeg ville nemlig meget gerne have sådan en igen! men vil ikke plage mere for så eender jeg med ingen dyr når hamserne er døde..

såå jeg vi talte lidt om det igår og jeg har bare været besat af de kaninunger hele dagen igår og tænkte næsten ikke på andet end dengang jeg havde en lille kanin og alle de gode stunder vi havde sammen..

idag skulle min mor så klippes og jeg tog med for at komme ned og kigge på kaninerne :oops:  :lol: og da jeg kom hen til min mor igen talte jeg ikke om dem men ved hun gerne ville flytte i hus igen på et tidspunkt så spurgte om vi så skulle flytte elller? hun sagde aat ja vi er max i byen i 2 år.. og så tænk engang så kom en magisk sætning ud af hende som fik mig til at smile så meget jeg slet ikke kunne stoppe og den lød sådan her:

Liv... når nu vi flytter i hus lever hamstrene jo nok ikke længere og jeg har overvejet det og der må du gerne få en kanin igen!

:flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:  :flower:

weeeeeeeeeeee selvfølgelig glæder jeg mig ikke til at hamsterne ikke er her mere! dem elsker jeg jo meget højt men jeg er bare så glad over at må få kanin og jeg plagede ikke engang :shock:  :lol:  :lol:

hamsterne Nl: mmmh.. vi har idag fået vores første jordbær nogensinde  :D  :D  :D og vi ahr fået skiftet bur med nogen træ stykker istedet for savsmuld nyt mad og det hele  :D  :D

Loan

Indlæg af Loan » 18. apr 2009 23:49

burrus skrev:
Rubin skrev:NL: Jeg har lige reserveret de to dejligste drenge, en sort og en spotted Agouti, ørkenrotter begge to!

hehe jeg smitter  :lol:  :oops:
Ja hehe ;) Men så ved du da hvor din unge kan komme hen hvis den mangler selskab :D
Hilsen
Loan Vejby

Siigne

Indlæg af Siigne » 19. apr 2009 09:44

Ej hvor er det dejligt Liv  :D  :D

Hvis I får lyst kan I jo komme og se kaninunger her om en 3 ugers tid hvor de er kommet ud af reden. Jeg har 9 pt :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Besvar