Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Mahonia
Nej, hvor er han bare skøn! :lol:
Det er mere end svært at blive rigtigt sur på sådan en charmetrold, ikk'?!

-
ZenZen
EEEEJJJ hvor er han bare super kær og uartig at se på! Han er så nuttet at det næsten gør ondt at se på...

-
sabkoch
Det er mere end svært at blive rigtigt sur på sådan en charmetrold, ikk'?!
Jo det var ret svært i den situation, men ellers prøver vi at være ret konsekvente ellers får man jo en helt umulig hund, specielt er han papilloner meget domonante.
Han er faktisk ret dygtig til at lære og vi går også til hvalpetræning.
En gang om dagen går han berserk og så er han altså udenfor pædagogisk rækkevidde - så pisker han rundt og spiller tosset.
Næstformand i Dansk Hamster Forening -
www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
Spot
Årh hans ører <3
-
Mahonia
sabkoch skrev:Det er mere end svært at blive rigtigt sur på sådan en charmetrold, ikk'?!
En gang om dagen går han berserk og så er han altså udenfor pædagogisk rækkevidde - så pisker han rundt og spiller tosset.
Hi hi.... Krudtugle! Det gør vores han pekingeser også. Han er 4 år. Så det er vist noget I må lære at leve med og det ser garanteret sjovt ud. :lol:
-
sabkoch
Ja det ser sjovt ud, hvis man altså kan nå at se ham - han løber lynende hurtigt og så er der ikke meget papillon ører over ham - de ligger fladt ned af ryggen - det må være løbe-vinden der gør det :lol:
www.hamsterland.dk

-
sabkoch
se lige uskyldigheden selv - der lige kan nå op med fusserne.
Han ligner nærmest en der siger: og mig, ja jeg får aldrig noget som helst at spise
-
Vedhæftede filer
-

- prøver at stjæle ved bordet 500.jpg (53.75 KiB) Vist 4639 gange
www.hamsterland.dk

-
Benjamin
sabkoch skrev:se lige uskyldigheden selv - der lige kan nå op med fusserne.
Han ligner nærmest en der siger: og mig, ja jeg får aldrig noget som helst at spise
Hehe mad det får han da for han er godt nok vokset siden jeg så ham sidst.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
sabkoch
ja det er lige før man kan se ham vokse - ved du i øvrigt, nu vi er ved det, noget om vægt og alder på sådan en papillon. Tror nemlig det går med ganske raske skridt med vægten med ham Kovu her, selvom han ikke får mere end foreskrevet til hans alder.
www.hamsterland.dk

-
HamsterMiaah
Sødt billede

Papilloner er helt vildt søde

- HamsterMiaah.
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år

-
Benjamin
sabkoch skrev:ja det er lige før man kan se ham vokse - ved du i øvrigt, nu vi er ved det, noget om vægt og alder på sådan en papillon. Tror nemlig det går med ganske raske skridt med vægten med ham Kovu her, selvom han ikke får mere end foreskrevet til hans alder.
Vægten syntes jeg er svær for man har avlet dem i flere størrelser nogen skal veje helt op til 5 kg måske lidt mere.
Jeg så en på et kræmmermarket som var stort set voksen og den lignede en papillon men den var sindtsygt lille så jeg var lige nødt til at spørge ejer om det nu var en chihuahua eller om det var en papillon, men det var altså en papillon og den har ikke vejet mere end 1,5 kg højest og den var 9 måneder så burde ikke vokse meget mere men den kommer måske op på 2 kg som voksen.
Ditte vejer omkring de 3 - 3,5 kg tror jeg det er 100 år siden hun blev vejet men det er heller ikke så vigtigt så længe hun er rask og ikke ser under eller overvægtig ud.
Små hunde bliver som regl ældre end store hunde og papillon hunden skulle med godt kunne blive mellem 15-20 år har jeg fået at vide jeg har ikke undersøgt det yderligere da jeg regner med at skal have Ditte længe endnu.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

-
sabkoch
ja der er 2 modeller/størrelser -en ml. 1½ og 2 kg og en ml 3.½ - 4½.
Det jeg tænkte på var mere en vægtkurve set i forhold til voksealderen.
www.hamsterland.dk

-
Benjamin
sabkoch skrev:ja der er 2 modeller/størrelser -en ml. 1½ og 2 kg og en ml 3.½ - 4½.
Det jeg tænkte på var mere en vægtkurve set i forhold til voksealderen.
Nåårh den misforstod jeg da lige så.
Men nej det tør jeg slet ikke at udtale mig om, men jeg vil ikke mene der sker noget ved at han vokser hurtigt i starten bare han ikke bliver tyk/overvægtig ligepludselig.

-
sabkoch
han er slet ikke tyk, men vokser hurtigt - så håber du har ret, så han ikke ender i størrelse "½ hest"
www.hamsterland.dk