Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
FrkHoumann
liv skrev:FrkHoumann skrev:liv skrev:
husk han er en skøn hams og så nyd ham så længe du kan! :) det er altid trist når de små totter bliver ældre ..
Tak, du sød Liv!
Men gør jeg skam os, nyder ham hele tiden, men desværre tror jeg han bliver nødt til at komme videre imorgen eller overmorgen
lyder ikke godt
hvad er der dog sket?? troede han skulle være far? :(
Ja det troede jeg os. Og er rigtig ked af jeg ikk får nogen Tyson babyer, ville jo gern ha haft en efterfølger
Men han er pludselig blevet meeget gammel. Og det er virkelig kommet pludselig
Han vejer kun 29-30 gram efterhånden men spiser helt vildt, men taber sig mere og mere. Han mangler pels i nakken og har pludselig fået en kæmpe knude - er så chokeret over den for jeg tjekkede ham om dagen, og så var den der om aftenen
Så desværre ser det ikk godt ud
-
Wampi
NH: At den spilbutik på nettet vi plejer at bruge har valgt at droppe Postdanmark som udsender og i stedet et privatfirma der gør at man skal huske at kigge nøje efter hvad der står ved ens bestilling for ikke at skulle ende med at køre fra Ringsted til KBH for at hente sine spil... FARVEL Butik... *suk* havde ellers lige glædet mig til mit World of Zoo der skulle komme i November.. nu må jeg bare betale det ekstra og traske ned i Fona eller Blockbuster og købe den i stedet.. orker ikke at skulle finde en ny onlinebutik igen.. det ville være den tredje vi brugte.. den første er gået konkurs og eksisterer ikke længere..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
kathrine8D
NH: at man stadig er forkølet og syg
:? :(
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
burrus
NH: nu fik jeg lige tjekket - 38,5 i feber...
jeg fryser og har det h til... og har haft det sådan et par dage nu...
jeg burde skrive opgave, men hvor let er det lige når mine øjne spadser ud og hovedet gør ondt så snart jeg koncentrere mig om at læse mere end 10 minutter af gangen
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Thitte
NH: Psykolog lidt senere..
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
-
HamsterMiaah
- HamsterMiaah.
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år
-
LUX
HamsterMiaah - hvis du ik boede så langt væk, var du velkommen til at komme herover og græde ud!
Jeg har altid en skulder og står altid klar med et kram :kram:
Sofie
-
Wampi
NH: Lorte kommune der mener kun hører hvad de vil høre.. aner ikke hvordan vi skal klare det hele når kærestens psykolog begynder at udføre den handlingsplan han har fremlagt med antal af timer pr. uge.. vi har ikke penge til at betale det hele selv men kommunen mener åbenbart vi er millionærer for de nægter at betale bare en lille del af det.. de betaler så vi selv skal betale 300 kr. for de 12 lektioner der er standard at få.. bagefter hedder det 850 kr. pr. gang.. 3 gange om ugen... lorte liv nogen gange..
-
BittéHamstereN
Wampi skrev:NH: Lorte kommune der mener kun hører hvad de vil høre.. aner ikke hvordan vi skal klare det hele når kærestens psykolog begynder at udføre den handlingsplan han har fremlagt med antal af timer pr. uge.. vi har ikke penge til at betale det hele selv men kommunen mener åbenbart vi er millionærer for de nægter at betale bare en lille del af det.. de betaler så vi selv skal betale 300 kr. for de 12 lektioner der er standard at få.. bagefter hedder det 850 kr. pr. gang.. 3 gange om ugen... lorte liv nogen gange..
Ej hvor trist at høre. Min mor siger også altid "man bliver dobbelt så syg inden man får hjælp fra kommunen, det er en stor krig."
Håber i får betalt de psykolog besøg
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
Wampi
BittéHamstereN skrev:Wampi skrev:NH: Lorte kommune der mener kun hører hvad de vil høre.. aner ikke hvordan vi skal klare det hele når kærestens psykolog begynder at udføre den handlingsplan han har fremlagt med antal af timer pr. uge.. vi har ikke penge til at betale det hele selv men kommunen mener åbenbart vi er millionærer for de nægter at betale bare en lille del af det.. de betaler så vi selv skal betale 300 kr. for de 12 lektioner der er standard at få.. bagefter hedder det 850 kr. pr. gang.. 3 gange om ugen... lorte liv nogen gange..
Ej hvor trist at høre. Min mor siger også altid "man bliver dobbelt så syg inden man får hjælp fra kommunen, det er en stor krig."
mange tak.. hehe håber også han sagsbehandler vil klage over afgørelsen men tør ikke længere tro på det.. har desværre været alt for meget i det offentlige system til at tro på de er der for at hjælpe en længere..
-
BittéHamstereN
Wampi skrev:BittéHamstereN skrev:Wampi skrev:NH: Lorte kommune der mener kun hører hvad de vil høre.. aner ikke hvordan vi skal klare det hele når kærestens psykolog begynder at udføre den handlingsplan han har fremlagt med antal af timer pr. uge.. vi har ikke penge til at betale det hele selv men kommunen mener åbenbart vi er millionærer for de nægter at betale bare en lille del af det.. de betaler så vi selv skal betale 300 kr. for de 12 lektioner der er standard at få.. bagefter hedder det 850 kr. pr. gang.. 3 gange om ugen... lorte liv nogen gange..
mange tak.. hehe håber også han sagsbehandler vil klage over afgørelsen men tør ikke længere tro på det.. har desværre været alt for meget i det offentlige system til at tro på de er der for at hjælpe en længere..
Bare hold modet oppe, det bliver nok en kamp gennem hele livet (desværre)
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
kathrine8D
NH: igår var jeg så heldig at min mor sagde ja til endnu et hamster!
ja og gæt engang den skulle selvfølgelig være langhåret
...... også var man så heldig at man havde set den skønneste og smukkeste lille pelsbold!... så kommer vi over i dyrehandleren..... er den der så mere...?
NEJ
nøøøj hvor blev man skuffet... når man havde glædet sig såå meget også var den væk
:( :x
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
burrus
NH: bandekrigen synes lige den for alvor skulle bryde ud i Aalborg, mens jeg kom kørende 100 m væk derfra :shock:
hvorfor skal bandekrigen være lige foran min lejlighed? :shock: :(
jeg har ikke lyst til at komme i mellem det p*s!
føj det var altså lidt ubehageligt at opleve...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
burrus skrev:NH: bandekrigen synes lige den for alvor skulle bryde ud i Aalborg, mens jeg kom kørende 100 m væk derfra :shock:
hvorfor skal bandekrigen være lige foran min lejlighed? :shock: :(
jeg har ikke lyst til at komme i mellem det p*s!
føj det var altså lidt ubehageligt at opleve...
-
Spot
NH: Ferien er slut og jeg har brugt den på hvad? har lige været på fyn (NL <3) og så har jeg ellers bare været syg og har ikke kunne lave noget som helst!!! dejligt :evil: