Mine ørkenrotte-kuld - samlet :)
Re: Mine ørkenrotte-kuld - samlet :)
Dejligt vi får ham at se
Havde jeg et ledigt akvarie så hende den rød øjede og en anden godt kunne bo her
Havde jeg et ledigt akvarie så hende den rød øjede og en anden godt kunne bo her
Fra mig og Zoo
Kan I mon tåle at se dem allerede igen? de er nemlig blevet 4 uger og er nok det sødeste kuld EVER! de er simpelthen SÅ søde allerede
lad os starte med tøserne - jeg forstår bare ikke at de ikke er afsat endnu, for de er altså ALT for søde
Søde Astrid
Dejlige Frida
Søde Frode som jo bliver hjemme
og til sidst smukke Sune
der er lidt flere herinde: http://gerbil.satomi.dk/opdraettet/nuva ... c1-4-uger/
lad os starte med tøserne - jeg forstår bare ikke at de ikke er afsat endnu, for de er altså ALT for søde
Søde Astrid
Dejlige Frida
Søde Frode som jo bliver hjemme
og til sidst smukke Sune
der er lidt flere herinde: http://gerbil.satomi.dk/opdraettet/nuva ... c1-4-uger/
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Åhhhh de er skønne , men Astrid med de røde øjne
Fra mig og Zoo
det var måske på tide at udvidePiaH skrev:Åhhhh de er skønne , men Astrid med de røde øjne
Pia B
Nej, Pia, du tager helt fejl! Det kuld mine er fra, er de sødeste!
Jeg kan ikke, har ingen bure og heller ikke rigtig mere plads til bure, men skønne er deburrus skrev:det var måske på tide at udvidePiaH skrev:Åhhhh de er skønne , men Astrid med de røde øjne
Fra mig og Zoo
Dine er sikkert også rigtig skønneLuna skrev:Nej, Pia, du tager helt fejl! Det kuld mine er fra, er de sødeste!
Fra mig og Zoo
tja lige som jeg fik "pevet" over at de ikke er afsat - ja så ender de måske nu med at blive svenskere havde egentligt en svensk henvendelse på den dreng som er afsat, men da han jo er afsat endte hun vist med at forelske sig i tøserne alligevel
Pia B
hvor skønt!
-
Hvor fedt
De er godt nok søde
De er godt nok søde
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Mit D kuld skal da også vises frem herinde
Mor: Tsunami's Quiz , også kaldet Freja herhjemme. Hun er farven Diluted Agouti
Far: Satomis Hiccup Horrendus Haddock III - han er burmese
Antal : 8 - 3.5
Farver: sort, agouti - og to ukendte farver indtil videre
1 uge gammel:
De lyse og den mellembrune ved jeg ikke helt endnu hvad farve er, men den mellembrune gætter jeg indtil nu til at være Slate (en lille fin pige ) - de tre helt lyse må tiden vise
Man kan lidt bedre se deres "rigtige" farve her:
er ret spændt på at se deres udvikling - og om jeg ender med at må beholde en af dem
Mor: Tsunami's Quiz , også kaldet Freja herhjemme. Hun er farven Diluted Agouti
Far: Satomis Hiccup Horrendus Haddock III - han er burmese
Antal : 8 - 3.5
Farver: sort, agouti - og to ukendte farver indtil videre
1 uge gammel:
De lyse og den mellembrune ved jeg ikke helt endnu hvad farve er, men den mellembrune gætter jeg indtil nu til at være Slate (en lille fin pige ) - de tre helt lyse må tiden vise
Man kan lidt bedre se deres "rigtige" farve her:
er ret spændt på at se deres udvikling - og om jeg ender med at må beholde en af dem
Pia B
De er altså bare smukke!