Men øøhhm, i den her bog mangler der noget tekst???

Dén fejl er i alle bøgerne.Hamsterhjulet skrev:Jeg har lånt din bog på biblioteket, og synes også, at den er rigtig god!Dejligt med lidt genetik
![]()
Men øøhhm, i den her bog mangler der noget tekst???Der er ikke revet nogen sider ud eller noget, men der er startet på en sætning, og skulle egentlig fortsætte på næste side, men der begynder den bare et nyt emne?? :? Jeg tror det må være en fabriksfejl eller lign.
jo men dette emne er også oprettet den (Søn jun 12, 2005 11:45) men det er jo fordi at Kenneth herinde fra har skrevet bogen at vi engang imellem stadig snakker om den vil jeg tro.Vingummi skrev:Har den ikke været i butikkerne længe?
Tak for roserne.Hamsterhjulet skrev:Jeg har lånt din bog på biblioteket, og synes også, at den er rigtig god!Dejligt med lidt genetik
![]()
Men øøhhm, i den her bog mangler der noget tekst???Der er ikke revet nogen sider ud eller noget, men der er startet på en sætning, og skulle egentlig fortsætte på næste side, men der begynder den bare et nyt emne?? :? Jeg tror det må være en fabriksfejl eller lign.
Ja, genetik-afsnittet var et af dem jeg gerne ville have skrevet meget mere til. Men pludselig så havde jeg nået det antal tegn, der måtte være i bogen, inden afsnittet blev færdigt. Og da det var meningen der skulle komme en bog om dværghamstere bagefter, ville jeg gemme noget til den også. Men den bog blev så skrottet af forlaget.Lykke skrev: På side 48 nederst til højre skriver du i øvrigt at a=agouti. Det må vel skulle være stort A (som du skriver et par linjer længere ned, øverst på næste side).
Agouti som = den normaltfarvede hamster stod i øvrigt ikke helt klart for mig (når du forklarer under Et lille forsøg kalder du bare A for den normaltfarvede).
Og kindtegninger osv. har du heller ikke noget om. Altså forskellen på Agouti og Self, hvis jeg har forstået det korrekt.
Agouti står i øvrigt heller ikke under gensymbolerne på s. 54, men det er måske fordi det er standarden.