Jeg er idag blevet ringet op at en som har købt 2 cinnamon hanner (brødre)af mig, de skulle selv have den ene, og et venne par skulle have den anden, fik så en sms idag at den ene var død

skrev hvad der var sket, hvorpå de ringede mig op og fortalte at deres venne par skulle passe dem begge 2 i weekenden, de havde sagt til dem flere gange SÆT DEM IKKE SAMMEN, ja det havde de så gjort alligevel og de havde sloges og det var endt med at den ene var blevet dræbt.

Blev kun 8 uger.
Den overlevende havde fået et sår på maven ikke større end den selv kunne holde det rent, men den var meget medtaget af det hele.
Skriver dette for at fortælle dem som lader guldhamstere gå sammen, at det virkelig kan gå galt

:!: , det er IKKE kun noget man læser og hører om, det sker skam rigtigt.

Jeg er bare sååå ked at at 1 af mine skønne cinnamon drenge skulle dø pga. nogen KÆMPE FJOLSER som ikke fatter hvad der blir sagt til dem.
Jeg blev så sent selv i sidste uge kontaktet af 1 på dba, så spurgte hvad farver hunner jeg havde tilbage, gjorde hende opmærksom på at det er 1 hamster pr.bur, fik svaret at hendes hamstere gik sammen, skrev så tilbage at jeg IKKE sælger til folk der lader dem gå sammen, hørte så ikke mere fra hende

:roll: :roll: