lidt hjælp med kritik til hjemmeside?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 13. mar 2010 15:01

Lykke skrev:Jeg er helt vild med den lyserøde! Den er meget pussenusset - og det vil nok skræmme nogle væk.

Nr. 2 ligner meget noget fra en multinational virksomhed, så selvom det er flot, tror jeg ikke det signalerer det du vil.

Nr. 3 er stadig meget mørk for mig.

Iøvrigt kom jeg til at tænke på, at teksterne på forsiden måske vil vinde ved at du bruger indrykninger på nogle af linjerne - det vil lette overblikke over hvilke dele af teksten der hører sammen.
det med centeret tekst er noget jeg fik kritik for da jeg startede med at lave hjemmesiden da det ofte er mere forvirrende end hjælpende  :wink:  Ham der hjælper mig sidder med det til hver dag for et stort selskab så lytter meget efter når han giver guldkorn en gang imellem...  :lol:

Som sagt så er der rigtig mange muligheder med baggrunden...
Jeg prøver at finde noget hvor menuer og News osv er forskellige steder for at se hvordan det ser ud..

Farverne er meget forskellige... den baggrund jeg allerhelst ville bruge har en programmeringsfejl(tror jeg det er) der gør at den ikke tillader at der står noget med STORE bogstaver.. derfor bruger jeg ikke den for det så helt forkert ud og meget forvirrende da man ikke rigtig kunne se hvor den ene sætning sluttede og den næste startede...

Håber på lidt flere tilbagemeldinger førend jeg prøver at finde 3 andre og tage ris og ros med mig videre når jeg skal bladre igennem igen :P
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 13. mar 2010 16:08

Jeg mente bestemt heller ikke centreret tekst, men at du skriver noget tekst der står helt ude til venstre og så kan have links rykket lidt ind, ligesom når man laver noget i punktform:

Read
   - skdjfæsdfj
   - lskdfjsl
   - lksdjfæ

Det der forvirrer mig med din nuværende tekst er at jeg ikke kan få en intuitiv fornemmelse af hvordan jeg skal læse den og hvad der er pointerne.

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 13. mar 2010 16:24

Lykke skrev:Jeg mente bestemt heller ikke centreret tekst, men at du skriver noget tekst der står helt ude til venstre og så kan have links rykket lidt ind, ligesom når man laver noget i punktform:

Read
   - skdjfæsdfj
   - lskdfjsl
   - lksdjfæ

Det der forvirrer mig med din nuværende tekst er at jeg ikke kan få en intuitiv fornemmelse af hvordan jeg skal læse den og hvad der er pointerne.
aahhh... på den måde...

endnu en ting der er noteret til når jeg laver mere igen  :wink:
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 27. mar 2010 17:57

Så har jeg været igang med at lave mere om..

Der er stadigvæk at den ene side viser alle de antal sider jeg har planer om der skal være og de 2 andre er ideer til baggrundsmotivet...

Så den første:
http://ans-dk.host56.com/
Viser hvordan opstillingen med sider vil være og var min første idé med baggrund.

Nummer 2:
http://www.anso-dk.netii.net/index.php
Er et nyt forslag/idé til baggrund hvor jeg endnu ikke har fået lagt alle siderne ind, men der vil være det samme antal som på den første.

Nummer 3:
http://www.ans.freeiz.com/index.php
Igen en ny idé til baggrund, heller ikke her har jeg fået lagt alle 20 sider ind der ender med at skulle være der.

Synes det er for meget arbejde at smide alle siderne ind når jeg lige pt stadigvæk ændrer baggrund så ofte, for den kan ikke ændre baggrund uden at slette alle siderne så det er forfra hver eneste gang.

Håber I vil komme ris og ros igen udfra de nye baggrunde..

Dette er sidste omgang den af de 2 nye baggrunde der får flest positive bemærkninger bliver den jeg vælger og går videre med  :wink:
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 19. sep 2010 19:42

hmm.. ja og igen er det hele blevet nulstillet og jeg igang med en ny version af hjemmesiden :P

tror det er et evighedsprojekt for mig det her...

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp fra en eller flere admin herindefra mht at vælge en form for blog/forum ting at bruge...

synes det er svært at overskue og hvis jeg vælger en så skal jeg slette alt for at fjerne den igen og det orker jeg virkelig ikke mere :P

Skal lige have rettet i linket under min profil men det gør jeg lige med det samme når jeg har trykket på udfør her...

Endelig kom med kommentarer til det nye design og opsætning... kunne godt bruge nogen som sådan 1 gang hver måned tittede og sagde deres mening om den så jeg ligesom blev guidet igennem fælderne...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 9. jan 2011 01:19

http://annette-s-sorensen.vacau.com/index.php

Linket til den nyeste version af mit evighedsprojekt med at lave en hjemmeside...

Håber dere r nogen der har overskud til at hjælpe mig med at tjekke at f.eks. alle linksne rundt virker, komme med kommentarer til farver, opstilling m.v.

På forhånd tak
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar