NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 14. maj 2010 12:29

NH:

I går gik jeg i bad, og da jeg kom ud er min MOSTER ligepludselig kommet :shock:  Og så havde hun to mega dyre foundations med til mig (hun har ikke betalt for noget, hun arbejder med det mærke)... og jeg fattede ikk helt, prøver damen at bestikke mig :shock:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 15. maj 2010 21:07

møghacker :evil:

Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 16. maj 2010 12:27

NH:
Jeg kan ikke logge på min ene msn, hvilket er den jeg bruger mest, men den nye og kærestens vil godt logge på! Kan kun tjekke min mail.

Det forbandede pis til en lorte msn!!!!!!
Hilsen
Loan Vejby

Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 17. maj 2010 22:27

NH: Dagen startede med Nenya var stukket af fra sit bur, damn it! Alle dørene stod åbent så hun kunne være i alle rum, så mig igang med at gemmerode hvert eneste lokale og få lukket dørene når jeg er sikker på hun ikke er der.
De sidste rum jeg kigger i er ved bagdøren, hvor der selvfølgelig er et hul ind i væggen! Noooo tænker jeg bare. Så et par godter blev lagt ved hullet og døren blev lukket, ½ time senere ved jeg at hun er derinde fordi de væk.
Så hele dagen har jeg prøvet at lokke hende ud uden held, jeg prøvede endda og bygge en fælde for hende, men det lille kræ var mere snu end jeg og gik selvfølgelig ikke i den.
(Hullet i væggen)
Billede

Men det værste ved hele histortien er nok den pokkerste varmvandbeholder som hænger på væggen, 1 gang jeg hamre hovedet op i kanten var da jeg opdagede hende. Aaaav! 2 gang var da jeg lagde fælden ud for hende, og om jeg begriber hvordan jeg kunne gøre det 3. gang os da jeg endelig har fanget hende fatter jeg ikke! Men har 3. kæmpe smertefulde buler i knolden nu på grund af den og hendes flugt.!

Billede

( Så den og jeg er voldsomt uvenner lige nu!)
Hilsen
Loan Vejby

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 18. maj 2010 14:52

:lol2:  :lol2: , undskyld men det var nu lidt komisk... :wink:
Men super dejligt du fandt den lille ven! du må have været bekymret for hende? :wink:

NH: Dumme, dumme, forårs forelskelser! Og nej det er ikke en dreng. :wink:
 Det er en kanin. :lol2:  :oops:  Men har simpelhen også et problem med kaniner for øjeblikket, er simpelhen så vilde med dem! :D
Også fordi det der kaninhop intresser mig ret meget så har læst sider op og ned, om kaniner og kaninhop...
Nu har jeg bare set den sødeste lille ninus Sukkermels-?? (Har ikke navn endnu...)
Den har bare alt hvad en kanin skal have! Og så er det en dværgvædder. :pinklove2:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 18. maj 2010 19:10

kathrine8D skrev::lol2:  :lol2: , undskyld men det var nu lidt komisk... :wink:
Men super dejligt du fandt den lille ven! du må have været bekymret for hende? :wink:
Det var ikke bare lidt komisk det var vold komisk xD Men ja gik konstant og kiggede derude i håbet om at se hende, så det var en kæmpe lettelse at fange hende :D
Hilsen
Loan Vejby

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 4. jun 2010 10:15

NH: Har måske kyssesyge! Ikke sjovt!! :cry:  Skal over og stikkes i dag ved lægen (blodprøve) og så håber jeg snart de har et svar på, hvad der er i vejen med mig :( (har meget ondt i halsen, er tit mega træt på alle tidspunkter af dagen, og har haft hovedpine næsten hver dag i denne uge) :(
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Thitte
Indlæg: 443
Tilmeldt: 13. jul 2009 15:09

Indlæg af Thitte » 4. jun 2010 17:26

Måtte få min eksamen rykket, da jeg lige har ligget med halsbetændelse  :( Hvad er dog også det for et tidspunkt, at få halsbetændelse på?  :roll:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 6. jun 2010 18:19

NH; Den ene hams har fået diarre. :(
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 10. jun 2010 15:41

Mig og min kæreste har slået op :cry:  :cry:  :cry:
her i går aftes...
har det forfærdeligt med det, selvom det var en beslutning vi traf sammen... i dag kan jeg bare mærke jeg stadig har følelser for den dreng, og jeg vil virkelig kæmpe for at vi måske ku få noget sammen igen, selvom jeg godt ved det er svært :cry:  :cry:  jeg elsker ham virkelig :cry:  :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 10. jun 2010 15:48

HamsterMiaah skrev:Mig og min kæreste har slået op :cry:  :cry:  :cry:
her i går aftes...
har det forfærdeligt med det, selvom det var en beslutning vi traf sammen... i dag kan jeg bare mærke jeg stadig har følelser for den dreng, og jeg vil virkelig kæmpe for at vi måske ku få noget sammen igen, selvom jeg godt ved det er svært :cry:  :cry:  jeg elsker ham virkelig :cry:  :cry:
Det er jeg ked af at høre Mia :( jeg slog selv op med min kæreste, for knap en måned siden. Det er aldrig sjovt, og det tager lang tid før man har det helt okay med det. Men måske var det for jeres eget bedste. Og ingen ved jo, hvad der kan ske mellem jer i fremtiden :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 10. jun 2010 15:59

Siigne skrev:
HamsterMiaah skrev:Mig og min kæreste har slået op :cry:  :cry:  :cry:
her i går aftes...
har det forfærdeligt med det, selvom det var en beslutning vi traf sammen... i dag kan jeg bare mærke jeg stadig har følelser for den dreng, og jeg vil virkelig kæmpe for at vi måske ku få noget sammen igen, selvom jeg godt ved det er svært :cry:  :cry:  jeg elsker ham virkelig :cry:  :cry:
Det er jeg ked af at høre Mia :( jeg slog selv op med min kæreste, for knap en måned siden. Det er aldrig sjovt, og det tager lang tid før man har det helt okay med det. Men måske var det for jeres eget bedste. Og ingen ved jo, hvad der kan ske mellem jer i fremtiden :)
Åhr, tak for medfølelsen Signe :kram: Det var mest for vores eget bedste, for normalt bor vi i to forskelle dele af Danmark, men vi er på efterskole pt. :)
Hehe nej det ved man ikke :)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 11. jun 2010 07:11

Argh!!! har kysset med min ekskæreste! o: det sucks, og han ved ikke om han vil ha mig tilbage :cry:  :cry:  :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 11. jun 2010 17:41

simpel overlækker og skøn date har aflyst pga han vil lige se om en pige som han har set ril kan måske blive hans kæreste :(  :x

golillefod98

Indlæg af golillefod98 » 14. jun 2010 13:56

ARGH! En fra min skole siger jeg er utro med min kæreste! Er jeg ikk en SKID!!!! Hader dem der er!

Besvar