NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 8. aug 2010 10:52

En pige har tagget på et af mine billeder med mig og mine veninder på: "i har ingen stil". Ha, jeg kan kun le. Det er sgu da for lamt at hun ikke tør sige det til os rigtigt, virkelig lamt. :twisted:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 11. aug 2010 13:00

NH: at genopleve det trafikuheld jeg var vidne til da forsikringselskabet for den ene part har kontaktet mig vedr hvad jeg så....

Puha ryster helt inden i... føler det stadig som om det skete igår... ingen kom alvorligt til skade men det var stadig skræmmende at opleve...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 31. aug 2010 05:45

NH: love sucks...
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 10. sep 2010 21:15

NH: at opdage ens bur ikke var så hamstersikkert som man gik og troede...

Puha blev godt nok bange da vi ikke kunne finde hende i buret...

Gudskelov at hun ikke kravlede udover trappen for det havde hun bestemt ikke overlevet... trinene er meget små så hun ville have væltet hele vejen ned trin for trin...

Har mega meget dårlig samvittighed over at jeg ikke opdagede at en af tremmerne havde rykket sig de 10 mm der lige var nok til at hun kunne komme imellem dem i toppen af buret...

Vi fandt hende inde bag reolerne i det lille værelse... Hun er uden skrammer og virker ikke til at have taget skade på nogen måde...

Hun er nu flyttet over i Dunaburet hvor det er plastik med tremmer i toppen og har sørget for at der ikke er noget så højt at hun kan nå tremmerne... Der er kun 2 steder inde i midten af tremmerne omkring lågen der er store nok til at jeg kan klemme en finger imellem og der er intet i buret der står i nærheden af de 2 steder... Vi startede med ikke at ville give hende det store bur for ikke at skræmme hende og syntes det var et meget stort bur i forhold til at skulle have fat i hende hver dag for at gøre hende tam...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 19. sep 2010 19:23

NH: når ens madlavning går helt i kage og kæresten får ondt i maven efterfølgende...  :cry:
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 20. sep 2010 22:24

Til en start undskyld sproget!

19 år gammel og allerede har jeg fået hånden savet op, fjernet min blindtarm, haft kold lungebetændelse, haft helvedsild, fået opereret en byld væk, haft hjernerystelse og hovedet lappet sammen, og ikke nok med det, nu har jeg fanden galme os fået konstanteret begyndende diskusprolaps!!! Ender sgu med at jeg dør inden jeg fylder 30!!!

Og som om det ikke var nok at rende med rygsmerter, nej det forbandede pis akvarie der står ude i den irriterende forgang skal give mig en ordenlig hudafskrabning hvor der os er sår!! Springer snart i luften, rammer jeg den en gang mere henter jeg satme den største hammer jeg kan finde og banker den fuldstændig i stykker så man aldrig kan gætte hvad det har været!!!!!!

Så er jeg vidst glad igen :D
Hilsen
Loan Vejby

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 29. sep 2010 22:32

NH: ingen ægløsning...  :(  Håber at det bare er forsinket og at næste scanning i næste uge onsdag vil vise et fint lille æg der venter på at blive vores drømmebarn...

Ellers skal jeg igang igen med pillerne og denne gang en større dosis af hormonerne der skal lave æggene... håber ikke jeg skal det da jeg denne gang blev rimelig hys da min krop ikke er vant til dem.. tør slet ikke at tænke på hvordan jeg bliver hvis dosisen(staves?) skal blive næsten dobbelt op...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 12. okt 2010 17:35

NH: at naboen bliver ved med at lade sin hund bruge vores indkørsel som toilet... i det mindste bliver det nu optaget på video hver gang men det er stadig irriterende...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 13. okt 2010 18:46

NH: Er rigtig ked af det, da jeg nu er hamsterløs. :cry:  :cry:
Alle mine hamstere er gået over på den anden side...
Der har kun været måneders mellemrum mellem deres død, + at igår døde vores ene marsvin. :cry:  :cry:  :cry:

R.I.P Sov sødt. :heart:  :lys
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 14. okt 2010 07:04

Kathrine: Du trænger helt sikkert til et trøsteknus! :kram: Skal du have en ny hamster? eller er du for slået ud lige nu :(

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 14. okt 2010 11:38

Tak tak!  :D
Ja, måske skal jeg have en ny hamster, men det har været svært med tanken om en ny, fordi jeg var vant til de andre altid var der. :(
Men hamstere er for dejlige til at jeg kan undvære dem i længere tid. :wink:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 23. okt 2010 11:06

NH: når betalingen til WoW ender på en lørdag så man ikke kan gennemføre den og ens spil derfor ikke virker før mandag hvor banken igen laver noget... ARGHHH!!!! utroligt at i de 5½ år vi har spillet har det aldrig før været et problem med de betalinger.. men lige idag... midt i at vi er igang med et større projekt der kræver at vi er på alle dage det næste stykke tid... HADER lørdage... Det er ikke en hver dag men det er heller ikke en helligdag... dum mellemting... sorry er bare sur lige nu for det ødelægger vores planlægning og vores morgenhygge...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 23. okt 2010 14:22

Hvil i fred Ricko min dreng, du var verdens bedste hund, du vil blive savnet for evigt. Elsker dig Ricko
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 12. nov 2010 21:18

NH: Når ens kære er indlagt og man intet kan gøre for at hjælpe dem :cry:  :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

achjaaa
Indlæg: 47
Tilmeldt: 11. nov 2010 20:58

Indlæg af achjaaa » 13. nov 2010 00:06

ARGH Hader da bare at nine fødder klør og at jeg ikke gider bukke mig for at klø igen
første kuld 11/11-10

intet giver karma som feng shui med forhammer

Besvar