opdrætter du roborovski?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

opdrætter du roborovski?

Indlæg af burrus » 20. jun 2009 19:56

Jeg synes lidt jeg har "tabt tråden"  :oops:  
Hvor mange er vi nu som opdrætter roborovski'er?
Det gik jo lige pludseligt stærkt synes jeg, så nu aner jeg slet ikke hvem der gør mere...  :lol:  

Jeg står nemlig for at sku finde en dejlig pige her efter sommerferien, så det ku jo være rart at vide hvor man skal henvende sig  :wink:  :D

selv avler jeg ikke før jeg har fundet en pige til min Dippedut, men så sku jeg gerne få gang i avlen igen - helst både husky og agouti :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Benjamin
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 12. maj 2006 14:07

Indlæg af Benjamin » 21. jun 2009 10:05

Som du ved så gør jeg jo, ind til videre har jeg kun lavet Agouti og Agouti med Headspot, men der kommer helt sikkert også noget Husky længere fremme i fremtiden. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 21. jun 2009 15:48

Jeg har også begge slags. :)
Kenneth Worm

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Indlæg af AnetteFrost » 21. jun 2009 17:32

hehe.... jeg har også unger med headspot som jeg lige skal af med inden jeg igen sætter mille og mulle sammen - mulle har headspot, mille er Agouti
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

TheLitch

Indlæg af TheLitch » 28. jul 2011 20:35

Ved godt det er et æld gammel topic det her, men vil faktisk gerne vide om der er nogen der opdrætter dem endnu.. eller om min eneste mulighed er at finde en dyrhandel der har dem :(

Pauline
Indlæg: 171
Tilmeldt: 27. dec 2010 11:24

Indlæg af Pauline » 28. jul 2011 21:03

Jeg tror vist at Lykke herinde opdrætter roborovski:-)
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

Kim
Indlæg: 264
Tilmeldt: 27. mar 2011 21:50

Indlæg af Kim » 29. jul 2011 02:18

Jeg er ikke sikker men tror nok at der var noget med at darkangel87 opdrætter Robo'er. Prøv at skrive en privat besked til ham og hør om det er rigtigt. For jeg er ikke 100%.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 29. jul 2011 07:01

Jeg har lige solgt min sidste robo, men Lisette som du også kan finde herinde har overtaget mit avlspar - så der er måske nye unger på vej  :lol:
Det er dog ved Køge.

Darkangel (som er en kvinde) har mig bekendt ikke robo'er, men Campbells.

Lisette

Indlæg af Lisette » 29. jul 2011 08:46

Som Mette skriver har vi vores to skønne roboér fra hende, og mon ikke der snart kommer unger!?! :roll:  :hearts2
Har kun godt at sige om de små!! Vi nyder vores utrolig meget både som kigge på dyr men i den grad også som kæledyr!

TheLitch

Indlæg af TheLitch » 29. jul 2011 12:29

Lisette skrev:Som Mette skriver har vi vores to skønne roboér fra hende, og mon ikke der snart kommer unger!?! :roll:  :hearts2
Har kun godt at sige om de små!! Vi nyder vores utrolig meget både som kigge på dyr men i den grad også som kæledyr!
Ihhhh!
Køge er dog rigtig langt at kommer til fra Esbjerg, specielt med transport af de små dyr :(

Meen kan godt være at jeg engang i fremtiden, når mit akvarium bliver fri at jeg vil kigge efter en mulig transport =)

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 29. jul 2011 14:19

Der er jo nogle gange udstilling i Jylland, og så kunne det jo være der var mulighed for transport :-)

Besvar