Paletten søger billeder - igen igen ;)

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Paletten søger billeder - igen igen ;)

Indlæg af burrus » 22. jul 2009 14:21

Jep - så er jeg ude med snøren igen :wink:  :lol:  
Der mangler stadig billeder på hamsterpaletten.dk - og jeg har brug for jeres hjælp :wink:  
Jeg har planer om at udvide med et "hybrid"afsnit, for at vise hybriderne i alle deres afskygninger :wink:  så har du en lille dværghams-hybrid, så kom endelig med et billede :wink:   mest for at vise hvor meget de kan ligne renartede og samtidig hvor forskellige de er  :wink:  (og så har jeg på email fået henvendelser om et sådan afsnit...)

og ISÆR vinterhvide og campbells mangler billeder  :wink:  
ellers tjek ud på siden hvilke farver der mangler - og er der kun få billeder af en enkelt farve, så kom frisk med et til :wink:  :D  
så længe billedet er klart og skarpt, og hamsteren fylder størstedelen af billedet - så kan det bruges  :D   :wink:  

hvis I har en hjemmeside jeg selv må gå ind og låne fra - så smid endelig et link :wink:  

smid billederne her i tråden, send dem i pb eller mail til brix.oestergaard@gmail.com

husk - jeg skal have art, køn, pelslængde og type og farven  :wink:  

der kommer naturligvis "copyright" på alle billeder  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar