Åh nej kun 4 Robo børn

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
malthesmor

Åh nej kun 4 Robo børn

Indlæg af malthesmor » 6. aug 2009 21:45

Ja sikke en aften  :!:  :!:  :!:
Ville kigge til Rita og ungerne lige før aftensmaden, og opdage til min skræk at det kun var 4 unger  :shock:  :shock:  :shock:
Gennem rodede biobasen, men ungen var væk  :( , min første tanke, "har Rita ædt den", hmm ingen spor af blod, så det kan hun ikke have gjort.
Så måtte den jo være smuttet ud af buret, der er en lille bitte spræk på   1 cm i den ene ende af buret, ikke andet at gøre end at begynde at lede, ledede overalt og pludselig råbe Cecilie fra køkkenet, "mor den er under køleskabet", hmm ik nemt at få lokket en lille robo ud derfra, så det endte med at vi måtte tømme, både køl og frys, står ovenpå hinanden, rykke begge dele ud, i mellemtiden var den lille robo kravlet om bag ved skabet som står ved siden af køl/frys, så Lars måtte tage det forreste af skabet af for at få fat i robo barnet.
Hun er nu tilbage hos sin mor Rita og hendes 4 søskende, men sikke en oplevelse, som heldigvis endte godt  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:

LUX

Indlæg af LUX » 6. aug 2009 21:46

:shock:  :shock:  :shock:
OMG!
Godt i fik den ud!
Sofie

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 6. aug 2009 21:48

LUX - part 2 skrev::shock:  :shock:  :shock:
OMG!
Godt i fik den ud!
Ja det var såå forfærdeligt at tænke på den stakkels lige robo som savnede sin mor og søskende, det er jo et levende væsen, så der skulle ledes til den var fundet, om jeg så skulle lede hele natten.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 6. aug 2009 21:50

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Sikke en oplevet, som et eventyr: .. og de levede godt til deres dages ende :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 6. aug 2009 21:58

puha godt i fandt den igen
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Spot

Indlæg af Spot » 8. aug 2009 08:59

hold da op! Når jeg tænker på hvor svært det er at finde en guld-baby  :shock:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 8. aug 2009 09:20

Spot skrev:hold da op! Når jeg tænker på hvor svært det er at finde en guld-baby  :shock:
Enig, Roboere er micro,micro i forhold til guld :D

Besvar