Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
BittéHamstereN
Det første jeg lagde mærke til da jeg fik hund (Rasmus) var hvor dejlig varm han var at ligge med. Så læste jeg det var fordi en hund er 2 grader varmere (tror nok de er 39*) end mennesker og derfor kan vi mærke det. Læste også hunde/mennesker har kuglerne inde i pungen fordi den er nogle grader koldere og de kan ikke tåle varme

:oops: :lol:
Nok om hunde og mennesker, men har ikke rigtig lagt mærke til om en hamster er kold eller varm, synes de mærkes sådan hvirken det ene eller andet, så er der nogle der ved hvad varm sådan en lille fætter er?? Og gælder det samme for deres pung?

:scratch:
Senest rettet af
BittéHamstereN 25. aug 2009 21:43, rettet i alt 1 gang.
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
Siigne
Hæhæ, jo det må da være 29 grader du mener
Jeg har engang hørt, at en hamster er 37, om der passer ved jeg ikke. Jeg kunne forestille mig at blandt andre Kenneth/Kwo har helt styr på det
(Og min hund hedder også Rasmus

8-) )
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
-
BittéHamstereN
darkangel87 skrev:mener du ikke 39? 29 så tror jeg den er død
jo 39, upsi

Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
-
BittéHamstereN
Siigne skrev:Hæhæ, jo det må da være 29 grader du mener
Jeg har engang hørt, at en hamster er 37, om der passer ved jeg ikke. Jeg kunne forestille mig at blandt andre Kenneth/Kwo har helt styr på det
(Og min hund hedder også Rasmus

8-) )
hvis det er 37, passer det jo godt til mennesker
Er din Rasmus også en dværg pinscher

Ny side: