kinesisk dværghamster

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

kinesisk dværghamster

Indlæg af BittéHamstereN » 11. okt 2009 17:40

Min kineske dværghamster, Tjalfe, er der aldrig slet noget godt for. Først et mindre bur og en masse ting der bliver fjernet, fordi han tisser ud over det og så skal han op i hånd hver dag, når han ikke gider. Så jeg tænkte på, hvor jeg kunne finde en pige til ham? Jeg er ikke intresseret i at få en mere (hvis det kan lade sig gøre, hvis ikke, er der så nogen der ved hvor jeg kan købe en pige?) men at der var en pige der gerne ville på besøg ved ham eller en han kunne besøge. Jeg kan godt selv få ungerne solgt, når de har været længe nok ved moderen. Synes bare der er så få kinesere i Danmark, så et kuld på Tjalfe ville være fedt.

Billede

Jeg vidste ikke lige hvilken kategori det hørte under, men hvis nogen ved det, kan i bare flytte det.
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Besvar