blogge.
blogge.
Hej min klasse har fået en opgave om at blogge.. Og en del af vores opgave består af at få nogen kommentarer som er til at debaterer og så svarer...
Øhmm .. min er ike færdig endnu.. men hvis I gider ville det være en stor hjælp hvis i fx lige havde nogen idéer til om min kan blive bedre? og når jeg sætter den ind kan i så ikke finde på nogen gode debatererne ting og lige oprette en bruger? ville være kææææmpe hjæælp!! det er på www.blog.dk - skal nok sige når min kommer ud.. (skal lige have taget et billede først)
Men her kommer min giv ris og ros:
Hvornår fanden er det sket at Danmark er blevet hypnotiseret af de små vandskabte væsner med små røde huer? Jeg ser op ned til højre til venstre de er OVERALT!! Man kan ikke længere gå en tur uden at der nærmest bliver kastet en nisse lige ind I fjæset på dig..! Og så kommer man hjem sætter sig foran tv’et og BANG så dukker Tuborgs’ julereklame op. Som alle gentager alle jo forresten går og nynner…Fordi I år er J-dag jo rykket til allerrede I oktober!! Nisserne kommer dalende ned som en snestorm midt I efteråret! Og de kommer tidligere og tidligere altså det ender med vi ikke kan sidde I sommerferien uden en snakker om nisser?!!
Og ikke nok med det er det jo begyndt at sne.. Så sidder alle lige pludselig og siger glædelig jul! Hallooo er jeg den eneste der er så skide træt af nisser og julesange.. Har bare lyst til at kvæle hver nisse på min vej indtil December!!
Altså hvorfor siger vi ikke bare at I Danmark varer vores jul 3 måneder!! Så er der jo intet specielt med julen?! Man kan altså sagtens få flip af små rode huer og en masser pebernødder..
Så nu sidder jeg her I November og må jo hellere sige.. god jul og godt tub’år
Øhmm .. min er ike færdig endnu.. men hvis I gider ville det være en stor hjælp hvis i fx lige havde nogen idéer til om min kan blive bedre? og når jeg sætter den ind kan i så ikke finde på nogen gode debatererne ting og lige oprette en bruger? ville være kææææmpe hjæælp!! det er på www.blog.dk - skal nok sige når min kommer ud.. (skal lige have taget et billede først)
Men her kommer min giv ris og ros:
Hvornår fanden er det sket at Danmark er blevet hypnotiseret af de små vandskabte væsner med små røde huer? Jeg ser op ned til højre til venstre de er OVERALT!! Man kan ikke længere gå en tur uden at der nærmest bliver kastet en nisse lige ind I fjæset på dig..! Og så kommer man hjem sætter sig foran tv’et og BANG så dukker Tuborgs’ julereklame op. Som alle gentager alle jo forresten går og nynner…Fordi I år er J-dag jo rykket til allerrede I oktober!! Nisserne kommer dalende ned som en snestorm midt I efteråret! Og de kommer tidligere og tidligere altså det ender med vi ikke kan sidde I sommerferien uden en snakker om nisser?!!
Og ikke nok med det er det jo begyndt at sne.. Så sidder alle lige pludselig og siger glædelig jul! Hallooo er jeg den eneste der er så skide træt af nisser og julesange.. Har bare lyst til at kvæle hver nisse på min vej indtil December!!
Altså hvorfor siger vi ikke bare at I Danmark varer vores jul 3 måneder!! Så er der jo intet specielt med julen?! Man kan altså sagtens få flip af små rode huer og en masser pebernødder..
Så nu sidder jeg her I November og må jo hellere sige.. god jul og godt tub’år
-
-
det er jo sådan set kun en uge j-dag er kommet før i år end den plejer, og synes da altid der er gjort klar til jule indkøb og indkøb af julepynt på det her tidspunkt.
men jeg har nu også en høj tærskel for hvornår julen er for meget for da jeg spillede i varde garden gik vi i gang med at øve jule melodierne allerede i slut september for at være klar til første spillen af dem i slut november og så ellers ud og spille dem endnu 120 gange i løbet af december iført nissetøj
men jeg har nu også en høj tærskel for hvornår julen er for meget for da jeg spillede i varde garden gik vi i gang med at øve jule melodierne allerede i slut september for at være klar til første spillen af dem i slut november og så ellers ud og spille dem endnu 120 gange i løbet af december iført nissetøj

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
-
Så flot
Synes det var sjovt og noget der kan battes om..
hmm lige hurtigt:
"Man kan altså sagtens få flip af små rode huer og en masser pebernødder.."
skulle der ikke stå røde?
"Som alle gentager alle jo forresten går og nynner…"
For resten, det er to ord sagde min mor (blev selv i tvivl)
Fordi I år er J-dag jo rykket til allerrede I oktober!!
Allerede, kun et r
Men det er jo små ting, synes det er virkelig flot og bliver altid selv rettet på dumme stave fejl -.-"
Går du i 7. eller 8. synes i hvert fald den opgave lyder svær
Men sjov 

hmm lige hurtigt:
Allerede, kun et r

Men det er jo små ting, synes det er virkelig flot og bliver altid selv rettet på dumme stave fejl -.-"
Går du i 7. eller 8. synes i hvert fald den opgave lyder svær

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
jeg går i 8. men er startet et år for tidligt :lol: :lol: synes selv det er en sjov opgave men også lidt svært.. kan sige mine venner.. synes altså ikke de har tænkt så meget over det.. ikke fordi jeg sætter min i højere lys.. men de handler alle om stress i skolen.. så lidt svær opgave må det have været
tak for du rettede fejlene! når man bare skriver hurtigt i sine egne tanker er der jo tastefejl! og glemte vist at sætte danskordbog på - skylden til rode :lol: :lol:
men tak!

tak for du rettede fejlene! når man bare skriver hurtigt i sine egne tanker er der jo tastefejl! og glemte vist at sætte danskordbog på - skylden til rode :lol: :lol:
men tak!
-
Et år for tideligt, du lyder klogliv skrev:jeg går i 8. men er startet et år for tidligt :lol: :lol: synes selv det er en sjov opgave men også lidt svært.. kan sige mine venner.. synes altså ikke de har tænkt så meget over det.. ikke fordi jeg sætter min i højere lys.. men de handler alle om stress i skolen.. så lidt svær opgave må det have været![]()
men tak!

Hvis i bare skal finde en ting at batte om er der da meget, "kamphunde" "ryge reklamen" osv, hmm de har vist ingen fantasi

Jeg ved ikke om der er flere fejl, er normalt dårlig til sådan noget, men har pløvet

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
-
forresten er i 1 ord, i to ord giver det en helt anden betydning, noget man kan få for resten af sine penge.BittéHamstereN skrev:Så flotSynes det var sjovt og noget der kan battes om..
hmm lige hurtigt:
Allerede, kun et r![]()
Går du i 7. eller 8. synes i hvert fald den opgave lyder sværMen sjov
så det er forresten i 1 ord

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
har jeg sat den ind.. http://blog.dk/b/58392 i skal oprette en profil men det er gratis.. hvis i gider kommenterer og følge med og skrive hvis der kommer en debat.. håber i vil hjælpe mig!!