advarsel til dem med Sims 3

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Wampi

advarsel til dem med Sims 3

Indlæg af Wampi » 17. nov 2009 06:05

Håber jeg når jer der også spiller Sims 3...

pas på den nye update der er kommet her d. 16/11-2009 kan risikere at gøre så i ikke kan starte spillet..

sidder lige nu og prøver at finde en løsning så jeg kan spille mit spil igen..

updaten har lavet en fejl et sted som gør at spillet slet ikke starter andet end i Windows hvor det er man normalt så vælger om man vil spille eller andet, her står den og siger fejl og at man skal kigge i en Log.. problemet for mig er jeg ikke er programmeringsprofessor så kan ikke læse det der står i den fil og finde ud af hvad det er der går galt..

er også igang med at prøve på at skrive på ALLE EA-forums jeg kan finde om problemet i et håb om at det snarest bliver gjort noget ved det..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 17. nov 2009 11:38

Kan man ikke bare lade være med at opdatere eller har jeg helt misforstået det :oops:

Tak for advarselen :D
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Wampi

Indlæg af Wampi » 17. nov 2009 13:31

jo du kan godt sige til den at du ikke ønsker at opdatere men der er en masse med som skulle have været med spille fra start af.. der tilføjes nye funktioner m.m. i den her opdatering..

Jeg geninstallerede mit sims 3 og lige nu kan jeg da få lov til at se på Launcher'en.. har endnu ikke haft det startet da jeg lige ville hente de ting jeg havde købt for min Simpoint først..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. nov 2009 13:55

Wampi skrev:jo du kan godt sige til den at du ikke ønsker at opdatere men der er en masse med som skulle have været med spille fra start af.. der tilføjes nye funktioner m.m. i den her opdatering..

Jeg geninstallerede mit sims 3 og lige nu kan jeg da få lov til at se på Launcher'en.. har endnu ikke haft det startet da jeg lige ville hente de ting jeg havde købt for min Simpoint først..
lige et spørgsmål til det der faktisk for jeg har købt nogle ting med de der simpoint men den har ikke hentet dem, hvor kan man sså finde dem henne?
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Thitte

Indlæg af Thitte » 17. nov 2009 15:01

Tak for advarslen :'D

Så skal folk bare lige huske at slå automatisk opdatering fra o:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Wampi

Indlæg af Wampi » 17. nov 2009 17:13

darkangel87 skrev:
Wampi skrev:jo du kan godt sige til den at du ikke ønsker at opdatere men der er en masse med som skulle have været med spille fra start af.. der tilføjes nye funktioner m.m. i den her opdatering..

lige et spørgsmål til det der faktisk for jeg har købt nogle ting med de der simpoint men den har ikke hentet dem, hvor kan man sså finde dem henne?
når du har "købt" dem inde på EA Store, så ligger de i Download i Launcher'en. Så kan du markere dem alle og trykke installer, herefter er de tilføjet til dit spil og vil ligge under de forskellige menuer hvor de hører til...

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. nov 2009 17:29

Wampi skrev:
darkangel87 skrev:

når du har "købt" dem inde på EA Store, så ligger de i Download i Launcher'en. Så kan du markere dem alle og trykke installer, herefter er de tilføjet til dit spil og vil ligge under de forskellige menuer hvor de hører til...
det er lige præcis det mine ikke gør tror den har lavet nogle fejl den dag, godt det var gratis simpoint jeg brugte
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Besvar