Genere det hamstere??

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
BittéHamstereN

Genere det hamstere??

Indlæg af BittéHamstereN » 6. dec 2009 18:39

Hvor god er en hamster føle, lugte og øre sans??

Ja spøgsmålet kræver nok en forklaring, så her: Efter Saphir ikke har sit hjul mere (ungerne) er hun begyndt at bide meget i tremmerne i toppen af buret. Det larmer så meget at min mor ikke kan sove og derfor satte hun Saphir i oven på vores terrarie med slanger. Hun trives som hun plejer og ungerne leger rundt som sådan nogen. Men ved hun over hovedet slangerne er nedenunder hende, kan hun føle, lugte eller øre dem? Jeg har fået at vide det ikke genere slangerne, men hvad med hamsteren.. (Hun kommer selvfølgelig ind til mig igen når hun kan få hjulet igen :wink: ) Ja nu er det også sådan vi overvejer at skaffe en kongesnog, som kommer til at stå på mit værelse, men det gør vi selvfølgelig ikke hvis det vi skramme hamsterne???

Håber på lidt hjælp :D

PS. Slangerne er 100% lukket inde, vi har fået terrariet lukket bagpå, da vi opdagede et smut hul, men nu er de alle der inde og kommer 100% kun ud ved spise tid :wink: Og hamster ungerne er ikke maden!! :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

burrus

Indlæg af burrus » 6. dec 2009 18:57

jeg tror ikke det generer hende :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 6. dec 2009 21:42

jeg tror ærligt talt heller ikke at hamsteren mærker noget. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 7. dec 2009 08:57

Jeg har sådan min egen lille teori om, at de hamstere vi har i fangeskab er blevet så domesticerede, at de har mistet deres instinktive frygt for rovdyr.
Mine katte (der bor hos min far) hilste nemlig på min guldhamster Bøllemis da hun levede. Bølle var fuldstændig ligeglad med kattene - hun ville bare kravle på dem  :lol:  - og faktisk var kattene helt bange for hende, for sådan en lille størrelse plejer jo at løbe væk fra dem, altså når de jager mus.

Så det korte af det lange er, at jeg heller ikke tror at hamsterne bliver påvirket af, at de står ovenpå slangerne  :)

Majlund

Indlæg af Majlund » 7. dec 2009 09:49

Jeg tilslutter mig ovenstående. . . mine hamser reagerer ikke engang når vores katte ind imellem forglemmer sig, og sætter sig ovenpå plasticburene :shock:  :kat1:  :kat2:  :tsk  :wink:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 7. dec 2009 14:13

Tak, så kan jeg vel roligt ønske mig en kongensog advent og en fladskærm i julegave (så for terrariet tv'ets plads og tv'et får væggen :D )
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Besvar