Efter jeg flyttede ind i August har jeg ikke heeeelt syntes dyrenes værelse var "helt rigtig", så nu efter en del asen og masen, rokering rundt, tilfeøjelser og sløjfelser af bure, ind med en seng osv. - ja så blev dyrenes værelse så færdigt som det bliver tror jeg

jeg er selv faktisk rimelig tilfreds med og kan mærke jeg bruger væsentligt mere tid derinde nu end før :D det er blevet meget mere hyggeligt og sidde inde ved dyrene og være en del af deres liv - selvom man gerne vil kunne lukke døren derind og have nattero og lukke døren, for de gæster der ikke kan lide dem...
Først gnaver-skabet som er bosat af hamsterne og så er der kommet en ny skuffe som bliver taget i brug i morgen
kaninburet med opgang op til sengen
Sengen som er fantastisk at sidde og hygge med dyrene på
Rotte-væggen

ørkenrotter på bordet og rotter i burene på hver side...

Drengeburet står lige op af et vindue, men har fået sat rullegardin op, og det ene der er ud for buret er altid rullet ned så de ikke står i direkte sol hverken om vinteren eller til sommer

jeg vil ikke have bure i direkte sol...
Det betyder f.eks. at jeg i dag har brugt 4 timer sammenlagt derinde - på bare at sidde med mine dyr og hygge mig... har haft 5 hamstere ude på senge, kaninen og alle rotterne ude på sengen også
ren hygge

:lol:
og så først bagefter begynde at tjekke mad og vand