- Hun har taget flytningen over al forventning, og har ikke engang brokket sig over, at hun hos os ikke længere får lov til at komme ud (hun er vant til at ha en kattelem, men jeg vil ikke ha udekatte).
Kun den første nat var der lidt problemer. Hun miavede konstant - mindst hver 20 minut, hele natten igennem.
Og kæresten var så tosset (han er ikke vant til dyr i hjemmet), at han var parat til at sende hende tilbage hvor hun kom fra med det samme, hvis hun miavede den næste nat

Han NÆGTEDE hende også adgang til sengen, hvilket gjorde det endnu værre, da hun ellers falder til ro hvis hun ligger hos os. Det har hun også altid været vant til hos min eks og jeg.
Jeg var rigtig, rigtig ked af at han opførte sig sådan, og jeg var SÅ bange for at hun skulle miave den 2. nat også. Men heldigvis var det altså kun den første nat hun hylede sådan. Der har ingen problemer været siden.
- Nu er han endda blevet helt glad for hende, endda så glad at han også gerne vil ha hende i sengen - så nu er der ingen problemer længere

Nå, men altså jeg lovede jer jo billeder af hende, og her kommer endelig nogle

Jeg elsker det sidste billed - hun ser bare SÆR ud