Bærbar pc i udu
Bærbar pc i udu
Min bærbare pc er pludselig blevet underlig. Musen virker ikke - den er ikke trådløs.
Satte 2 andre mus i - en alm og en trådløs - intet virker og det er ligemeget hvilket af de 4 usb porte jeg bruger , intet virker.
PC siger: UBS enhed blev ikke godkendt. Windows kender den ikke?
Hvad sker der lige-nogen der kan hjælpe
Satte 2 andre mus i - en alm og en trådløs - intet virker og det er ligemeget hvilket af de 4 usb porte jeg bruger , intet virker.
PC siger: UBS enhed blev ikke godkendt. Windows kender den ikke?
Hvad sker der lige-nogen der kan hjælpe
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Jep - det ændre intet

-
Det aner jeg ikke hvordan jeg gør¨og det har vel også nogle andre konsekvenser har det ikke?
selvom jeghar taget musen helt ud, så popper meddelelsen op om at 'usb enheden ikke blev genkendt' op hele tiden, hver 10. sekund
selvom jeghar taget musen helt ud, så popper meddelelsen op om at 'usb enheden ikke blev genkendt' op hele tiden, hver 10. sekund

-
programer>tilbehør>systemværktøjer>systemgendannelsesabkoch skrev:Det aner jeg ikke hvordan jeg gør¨og det har vel også nogle andre konsekvenser har det ikke?
og så bare vælge et tidspunkt hvor du ved det virkede
ulempen er at hvis man gør det for tit slider det på harddisken, men alternativet er at formatere computeren og miste alt hvad der ligger på den.
en systemgendannelse bringer systemet tilbage til et tidspunkt hvor man ved computeren virkede ordenligt, og gendanner det der evt. er gået fejl i, men sletter ikke nye dokumenter, det er højest programmer (sat ind efter gendannelses tidspunktet) og adgangskoder på nettet man skal ordne igen

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Og der er ikke andre enheder tilsluttet USB-portene?
Det lyder som om driverne til USB-portene er gået i udu.
Nu ved jeg ikke hvilket styresystem du kører med. Men under Windows XP kan man gå ind i Enhedshåndtering og se om den melder fejl ved visse enheder.
Start > Højreklik på Denne computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering.
Der vil der stå et gult udråbstegn ved de ting der ikke fungerer korrekt. Og de kan så installeres igen.
Ved ikke om det fungerer på samme måde på nyere systemer.
Det lyder som om driverne til USB-portene er gået i udu.
Nu ved jeg ikke hvilket styresystem du kører med. Men under Windows XP kan man gå ind i Enhedshåndtering og se om den melder fejl ved visse enheder.
Start > Højreklik på Denne computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering.
Der vil der stå et gult udråbstegn ved de ting der ikke fungerer korrekt. Og de kan så installeres igen.
Ved ikke om det fungerer på samme måde på nyere systemer.

Kenneth Worm
har prøvet at systemgendanne, men det går ikke:
'ikke gennemført, da der opstod en uspecificeret fejl
så har jeg prøvet kennemts model og der er ingen gul dims ved usb portene, men en under noget der hedder isatap og sået mega langt nr.
det er en ud af 4 der står under netværkskort
'ikke gennemført, da der opstod en uspecificeret fejl
så har jeg prøvet kennemts model og der er ingen gul dims ved usb portene, men en under noget der hedder isatap og sået mega langt nr.
det er en ud af 4 der står under netværkskort

-
det lyder desvære som om du har fået en virus på computeren, du kan prøve en meget grundig virus scan, hvis det ikke hjælper er formatering nok den mulighed der er.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
ja det skulle ikke undre mig, øv bøv

Prøv at til slutte musen til din computer, og så kør Windows Update, for at se om den har fundet en ny opdatering. Nogle gange finder den en opdatering hvis ting ikke virker.
Ellers
Hvis du har Vista eller Windows 7:
Kan du, trykke på start, søge efter: søg efter og løs problemer med enheder
Åbne den, og følg guiden
Ellers
Hvis du har Vista eller Windows 7:
Kan du, trykke på start, søge efter: søg efter og løs problemer med enheder
Åbne den, og følg guiden

Formattering er meget sjældent nødvendigt, og som regel noget jeg går langt for at undgå. Og det er da også rigtig mange år siden det har været nødvendigt. Mest fordi det tager så forbandet lang tid at installere alle programmer igen.
Og især med bærbare har jeg kun hørt at det giver problemer, da man sjældent får alle de installerede ting med på CD/DVD, men selv skal lave en backup.
Men fejlfinding lyder som en god løsning.
Ellers bruger jeg Eksperten når jeg har problemer med computeren. Der sidder så mange eksperter, at de næsten altid har en løsning til én rimelig hurtigt.
www.eksperten.dk
Og især med bærbare har jeg kun hørt at det giver problemer, da man sjældent får alle de installerede ting med på CD/DVD, men selv skal lave en backup.
Men fejlfinding lyder som en god løsning.
Ellers bruger jeg Eksperten når jeg har problemer med computeren. Der sidder så mange eksperter, at de næsten altid har en løsning til én rimelig hurtigt.
www.eksperten.dk
Kenneth Worm
jeg har haft en 'nørd' i telefonen og det lyder som en formatering.
Det er ikke så galt igen med bachuppen for jeg har en ekstra harddisk som jeg i fo.rvejen bruger som bachup
Det er ikke så galt igen med bachuppen for jeg har en ekstra harddisk som jeg i fo.rvejen bruger som bachup