Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Silly skulle også prøve at lære at hoppe højde, men hun forstod det altså ikke... Hun fik vidst hoppet 50, men jeg er sikker på hun ikke har fanget pointen :mrgreen:
Til gengæld hyggede hun i sneen :)
Silly fra den ufotogene side (forvokset hermelin, med hamsterkinder...)
- Og så var det pludselig rigtig sjovt at grave al sneen hen på det areal jeg lige havde ryddet :roll:
Hun er forresten en dværgvædder ;-)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Hun er da bare for nuller med de ører, der både står og hænger på samme tid
Jeg havde en dværgkanin på et tidspunkt, hvor dyrlægen insisterede på at det var en vædder - for hans ører hang ned som en vædders, når han var utryg og det var han altså ved dyrlægen ...!
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk