Udbryder dronning a.k.a. Coco Chanel

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
malthesmor

Udbryder dronning a.k.a. Coco Chanel

Indlæg af malthesmor » 8. mar 2010 19:46

Ja da jeg var påvej ud af døren før klokken 7 imorges opdagede jeg til min skræk at Coco Chanel havde forladt hendes Duna bur, iløbet af natten vil jeg tro.
Buret mangler den ene dims som låser buret i enderne, så hun har kunnet løfte den ene ende væk så hun kunne hoppe ud og kravle ned fra 1m og 20 cm vil jeg tro.
Hun er drægtig og skal føde mit chokolade knap kuld på Fredag  :D
Findes skulle hun så ringede på jobbet og sagde at jeg "lige skulle noget"
men kom så hurtigt jeg kunne.
Satte hele familien igang med at lede, vi ledte og ledte men ingen spor af Coco Chanel, så vi lagde en agurk skive i alle rum, og lukkede dørene.
Satte mig i køkkenet med 1 kop kaffe, hørte så et bump i skabet under køkken vasken og åbnede lågen, og hvem sad oppe på hylden og kiggede sødt på mig, Coco Chanel  :D , kunne nemt tage hende så hun virkede glad for at være blevet fundet  :D

Ja sikke en lang smøre at skrive, men er såå glad for at have fundet hende igen, glæder mig jo såå meget til mit choko kuld som hun venter.

Et par billeder er der også  :D

Det første er taget lige efter hun blev fundet, var glad for at få agurk, men syntes nu alligevel hun ser lidt sur ud,bedøm selv  :lol:
Billede

Det næste billede er fra i eftermiddag, sad så sødt at spiste peber.
Billede

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 8. mar 2010 21:13

Det første billede er bare fantastisk :D

Godt du fangede hende - og hvor er hun dog bare fin!
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. mar 2010 10:28

uh, ventetiden når de er væk er så frygtelig... og ja, hun ser lidt mopset ud  :lol:

Loan

Indlæg af Loan » 9. mar 2010 10:54

Jeg synes ikke rigtigt at kunne beskrive hendes udtryk, men det blev da til dagens gode grin. Godt du fandt hende og håber da ikke de små bebser har taget skade, min stakkels lille unge skulle helst klare den jo :D
Hilsen
Loan Vejby

Julie Stuhr

Indlæg af Julie Stuhr » 9. mar 2010 13:06

Hvor er hun fin :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 9. mar 2010 14:44

Ja en meget bestemt dame er hun, rent faktisk syntes jeg at hun er blevet mere rolig efter at hun er blevet drægtig  :D

Loan: er ret sikker på at hun ingen skade har taget, hun vokser med lynets hast, er idag på 168g  :shock:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 9. mar 2010 15:55

Hvor er hun dog fin, og hvor ser hun små gnaven ud på det første billed! :D
Hvad gør du forresten med buret?
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 9. mar 2010 16:56

Chagos Mutti skrev:Hvor er hun dog fin, og hvor ser hun små gnaven ud på det første billed! :D
Hvad gør du forresten med buret?
har sat en spand med foder ovenpå,men flytter hende sikkert til et andet bur iaften :D

Besvar