Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
liv
Hey er der egentlig nogen som stadig øver hamster agility? Altså Feta klarede det jo egentlig meget godt da jeg trænede med hende.. hun blev jo så syg så jeg måtte opgive..
Men har da tænkt mig at prøve at starte med Vanilya snart

og ville høre om nogen af jer stadig har gang i det?
Så meget nåede lille Feta at klare sig igennem 8-)
http://www.youtube.com/watch?v=GZwOQgNF ... re=related
-
burrus
herhjemme er det gået lidt i standby, pga. jeg fik unger og mine værge går i avlspar osv...
men jeg starter igen med Kong Vinter, når han bliver taget fra Sharon :)
og skal også i gang med de andre - uden tvivl! :)
skal bare lige have lidt mere overskud i hverdagen :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Majlund
Hvor er hun dygtig

Hvordan træner I dem i grunden?

Får de en belønnig for hver enkelt ting til at starte med eller ??? . . . og hvordan lærer I dem ruten???

(overvejer at prøve med mine to)
-
liv
Majlund skrev:Hvor er hun dygtig

Hvordan træner I dem i grunden?

Får de en belønnig for hver enkelt ting til at starte med eller ??? . . . og hvordan lærer I dem ruten???

(overvejer at prøve med mine to)
nu ved jeg ikke hvad burrus gør.. men da mine ikke vi spise udenfor buret er det lidt svært :lol: :oops:
Men jeg plejer at starte med en lille bane på to eller tre forhindringer. så stiller jeg en skål med ynglings godbidder forenden. Ellers er det bare at lade den prøve igen og igen og igen men ikke tvinge den til noget (for meget ) så bliver den træt eller bange alt efter hamsteren
Men det er rigtig sjovt!! og dejligt at have noget at lave med hamsen :lol:
-
Majlund
Okay. . . Tak

. Sjovt nok vil heller ingen af mine to have mad udenfor buret. . . altså medmindre Abrikos kan finde nøddeskålen på sofabordet. . . så kravler hun uden blusel op i skålen og tyvstjæler med i kindposerne

:lol: