Kaninunger til salg
Kaninunger til salg
Øv, så er det på tide at sætte de små pus til salg.
D. 31. marts fødte Cody, min blå kappetegnede pige. Cody er registreret med 94,5 point, og hopper middelsvær lige og kroget.
Farmand er Mias Møw, som er zobel blå og registreret med 95 point, han hopper middelsvær lige og let kroget.
Begge niner er dejlige kælekaniner :) og helt rene dværgvæddere.
Ungerne sælges på en kontrakt (under udarbejdelse) som selvfølgelig kan sendes inden køb eller reservation.
Kuldtemaet er Danske Rockbands, men det er helt op til køber, hvad ungen skal hedde fremover.
Ungerne koster 250 kr. pr. stk.
Springers Kashmir - Han - Reserveret!
Springers VETO - Han - Til salg!
Springers Dizzy Mizz Lizzy - Hun - Til salg!
Springers KissKissKiss - Hun - Til salg!
Jeg kan kontaktes på privatbesked, men generelle spørgsmål kan bare stilles i tråden
Ungerne er salgsklare fra d. 26. maj, hvor de fylder 8 uger.
D. 31. marts fødte Cody, min blå kappetegnede pige. Cody er registreret med 94,5 point, og hopper middelsvær lige og kroget.
Farmand er Mias Møw, som er zobel blå og registreret med 95 point, han hopper middelsvær lige og let kroget.
Begge niner er dejlige kælekaniner :) og helt rene dværgvæddere.
Ungerne sælges på en kontrakt (under udarbejdelse) som selvfølgelig kan sendes inden køb eller reservation.
Kuldtemaet er Danske Rockbands, men det er helt op til køber, hvad ungen skal hedde fremover.
Ungerne koster 250 kr. pr. stk.
Springers Kashmir - Han - Reserveret!
Springers VETO - Han - Til salg!
Springers Dizzy Mizz Lizzy - Hun - Til salg!
Springers KissKissKiss - Hun - Til salg!
Jeg kan kontaktes på privatbesked, men generelle spørgsmål kan bare stilles i tråden
Ungerne er salgsklare fra d. 26. maj, hvor de fylder 8 uger.
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
ihh altså
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Ungerne lånte hamsterløbegården i dag, for den kunne de da sagtens hygge sig i mens jeg lavede lektier...
... Troede jeg.
Der gik ikke længe før den blå han var ude på nye eventyr ;-)
Vi undersøger lige mulighederne for at stikke af...
Og væk var den lille umuligus :lol:
Cody gad altså heller ikke være spæret inde...
... Troede jeg.
Der gik ikke længe før den blå han var ude på nye eventyr ;-)
Vi undersøger lige mulighederne for at stikke af...
Og væk var den lille umuligus :lol:
Cody gad altså heller ikke være spæret inde...
- Signe
-
-
-
-
Hvor er de bare smukke!
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html