lukker og slukker :'(

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

lukker og slukker :'(

Indlæg af burrus » 23. okt 2010 15:18

Ja desværre er det realiteten som jeg nok må se i øjnene...
min interesse har været faldende samtidig med, at min tid har været enormt begrænset pga. studie, arbejde, mine katte hvoraf en bliver dårligere og dårligere (dette tager især meget psykisk på mig for tiden) og hamstere med et temperament, som jeg simpelthen ikke magtede at arbejde videre med - det har alt sammen været med til, at jeg har haft omplaceret mere eller mindre alle hamstere ud til folk.  

Jeg valgte at beholde 4 til ren hygge - prima donna, arthur, fru sukkermus og så kong vinter...
i dag er kong vinter sovet stille ind i sin rede - alt for tidligt - af en hjerneblødning, og nu har jeg måtte se virkeligheden i øjnene. jeg får ikke flere hamstere nu  :(   Kong Vinter var min sidste vinterhvid, og de sidste 3 - to guldhamstere og en robo, vil få lov til at gå herhjemme og hygge sig, men der vil fra nu ikke komme flere kuld herfra  :(  
Det har været en tung beslutning, men mit overskud er ikke længere psykisk til at have hamstere i et sådan antal som før.

om jeg fremover vil kigge herind på fast basis ved jeg ikke, måske.
Min bruger bliver i hvert fald - det ku jo være man lige kiggede forbi  :)  

jeg takker for 3 gode år med hamstere og hamsterland  :)  
det har beriget min hverdag og gjort mig klogere på rigtig mange ting - især om hamstere  :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 23. okt 2010 15:32

Tak for et godt samarbejde Pia, du har lært mig så meget om hamstere  :D
Håber at jeg stadig må gøre brug af din expertise  :wink:

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 23. okt 2010 15:45

malthesmor skrev:Tak for et godt samarbejde Pia, du har lært mig så meget om hamstere  :D
Håber at jeg stadig må gøre brug af din expertise  :wink:
du har min msn  :wink:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

my heaven
Indlæg: 242
Tilmeldt: 29. feb 2008 13:06

Indlæg af my heaven » 23. okt 2010 18:52

det er jeg rigtig ked af at høre,men du skal selvfølgelig passe godt på dig selv.det er det vigtigste :D
Billede

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 23. okt 2010 19:08

Det var pudsigt, vi måtte opgive samtidigt Pia, men jeg forstår dig godt. Jeg er ked af at høre, din stakkels kat har det så dårligt. Håber da, der er hjælp at hente.
Det var hyggeligt da alle dine små boede her og vi havde da nogle sjove stunder med dyrene.
Måske ses vi af og til herinde. Nu får vi se.   :hsmile:

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 24. okt 2010 15:26

Håber vi kommer til at se dig ind i mellem! (og Mahonia og Loan som vist har truffet den samme beslutning!)

Det kan være rigtigt hårdt at have mange dyr - det er nemt at ville en masse dyr og planlægge en masse kuld og hvilke farver man vil avle osv., men jeg har også selv været nødt til at sætte bremsen i i forhold til antallet af hamstere for (forhåbentlig) at kunne finde overskud og glæde igen!

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 5. nov 2010 10:34

Ja, det kan blive nødvendigt med en lille pause ind imellem Lykke. Det er også bedre end helt at køre sur i det.  :)
Desværre kan jeg ikke have mine dyr hernede i stueplan, da vi har både hunde og katte og heller ikke har pladsen til så mange bure og mit knæ er så plaget af gigt nu, at det er utroligt svært for mig at gå op af trappen til 1. sal. Ellers ville jeg godt have fortsat med et mindre antal dyr end nu, men det lader sig bare ikke gøre. Jeg kommer til at savne de små meget, for jeg har næsten altid haft gnavere i huset.  :cry:

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 5. nov 2010 10:50

hvor er det trist, takker for et godt samarbejde til både Pia og Mahonia,
synes det er trist så mange opdrættere efterhånden stopper, men man kan jo ikke altid have tid til det hele.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 5. nov 2010 10:55

Jeg siger også tak Heidi. Det er da ikke helt umuligt, at vi ses til en udstilling herovre på et tidspunkt. Det er jo stadig en hyggelig oplevelse.  :)

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Indlæg af PiaH » 7. nov 2010 22:33

Det er jeg ked af for dig, håber du snart får det bedre, og ligesådan at din kat må få det bedre  :kram:
Fra mig og Zoo

Besvar