Søges: isabella/blå hankanin til parring

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Cecilie89
Indlæg: 125
Tilmeldt: 17. sep 2008 10:34

Søges: isabella/blå hankanin til parring

Indlæg af Cecilie89 » 22. nov 2010 18:07

Jeg søger en hankanin, som udlånes til parring af min hunkanin til næste sommer (regner med parring ca. maj/juni måned).

Hunnen er en hollænder/dværgvædder-blanding, og hannen ser jeg helst være hollænder (ikke nødvendigvis renracet, kan også fx være blandet med dværgvædder ligesom min hun el.lign).

Da min hun er bærer af farven isabella vil det være bedst at hannen selv er isabella eller er blå og bærer gul (eller omvendt – gul og bærer af blå). Evt. kan der også være tale om en som selv er blå, og ikke bærer gul. Der må desuden meget gerne være hvide aftegninger!

Derudover skal der være godt temperament, han skal helst være god, kontaktsøgende og må ikke være aggressiv.

Geografisk ser jeg helst at kaninen er bosiddende i Randers/Århus-området, men er den perfekte han et andet sted må vi se om det kan lade sig gøre. :)

Pris er enten en unge fra kuldet (1. valg efter mig selv) eller penge for en unge.

Kender du nogen som sidder inde med en sådan kanin, eller gør du selv, vil jeg meget gerne have besked. :D
Jeg kan kontaktes via pb, mail eller tlf. 28 19 65 33.
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

Besvar