Sælges: Dværgvædder

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Sælges: Dværgvædder

Indlæg af Siigne » 13. dec 2010 11:34

Ja jeg må hellere få sat ham til salg, selvom det ikke er med mit gode hjerte   :)  

Af private årsager fik jeg Veto tilbage, og jeg har nu haft ham siden fredag.
Veto er en helfarvet blå dværgvædder. Han er født d. 31. marts 2010. Hans mor er Cody, blå kappetegnet dværgvædder, registreret med 94,5 point. Cody hopper middelsvær lige og kroget. Farmand er Mias Møw, en zobelblå dværgvædder registreret med 95 point. Møw hopper middelsvær og let.
Veto har hverken været udstillet eller hoppet med, men afhængigt af hvornår han bliver solgt, har jeg tænkt mig at forsøge at seletræne ham, og se om hop er noget for ham :)
Han er øremærket, men har nogle hvide hår på bagkroppen, som han nok vil blive trukket en del for på en udstilling   :wink:  

Veto er en utrolig dejlig fyr. Jeg har kun haft ham siden fredag, men allerede om lørdagen begyndte han at slikke fingre og ansigt. Han elsker at blive kælet, nusset, båret, holdt om og elsket   :lol:   Generelt meget glad for mennesker og kontakt. Han er kønsmoden, men dette lader ikke til at have påvirket hans temperament, overhovedet. Han vil derfor egne sig helt perfekt som kælekanin, og da han er udvokset og kønsmoden, har man mulighed for at vurdere hans temperament ordenligt.

Veto sælges kun til et blivende hjem. Han sælges på en kontrakt som jeg kan sende ved interesse. Hvis man har spørgsmål er man naturligvis mere end velkommen til at skrive og spørge mig. Det er desuden muligt at komme og besøge ham, uden forpligtelse for køb.
Veto koster 300,- og der medfølger overgangsfoder og kontrakt.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 18. dec 2010 17:04

Her er et par billeder fra i dag:

Billede

Billede

Billede
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 22. jan 2011 15:42

Hov - han er solgt for et stykke tid siden  :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Besvar