Canada eller New Zealand?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar

Canada eller New Zealand

Afstemning sluttede 29. jan 2011 20:14

New Zealand
6
60%
Canada
4
40%
 
Afgivne stemmer: 10

liv

Canada eller New Zealand?

Indlæg af liv » 19. jan 2011 20:14

Hej :D

Jeg slutter 9. klasse her til sommer og så skal man jo finde ud af hvad man skal lave bagefter :wink: Min plan er at tage et halvt år et sted på en skole - jeg ved ikke hvilken endnu og bagefter så tage et halvt år som udvekslingsstudent :D

Mit problem er at jeg ikke vde om jeg skal vælge Canada eller New Zealand... Så nu ville jeg blot spørge om nogle af jer har været i et af landene eller begge og hvad i synes om dem og ja jeres meninger :D

- Please ikke stem uden at argumentere for det! :oops:  :D

Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 19. jan 2011 20:16

Kender utrolig mange der har været i Canada, som virkelig har haft nogle fede ture. Og så er jeg nød til at stemme på det land, jeg er trods alt selv halv canadier :)
Hilsen
Loan Vejby

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 20. jan 2011 22:33

ville også sige Canada..

har aldrig været nogen af stederne men kæresten har familie i Canada, og det er noget med der er et helt samfund af danskere derovre.. de har næsten deres egen by med kun danskere, skole, butikker m.v....
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 21. jan 2011 09:01

Canada :)

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 22. jan 2011 18:53

Tja, jeg har ikke været nogen af stederne, men hvis jeg havde valget så ville jeg til enhver tid vælge New Zealand.

Jeg har været i Australien (som vel minder lidt om), og det var en fantastisk tur. Folkene er venlige og så er naturen og dyrelivet jo noget helt specielt. New Zealand har ikke så mange specielle dyr, men har så alligevel deres egne sjove dyr, og kommer man de rigtige steder kan man se både pingviner, albatrosser og kiwier. Til gengæld slipper man for alle de farlige dyr fra Australien (slanger, edderkopper, krokodiller).  ;-)
Kenneth Worm

liv

Indlæg af liv » 23. jan 2011 18:02

Hej igen :) Tak for jeres svar! Jeg har overvejet det længe og mit hjerte siger New Zealand :D og jeg glæder mig så sindsygt meget!!!

Besvar