Vil lige vise den ene af mine to elskede katte.

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Joy
Indlæg: 184
Tilmeldt: 11. mar 2011 18:00

Vil lige vise den ene af mine to elskede katte.

Indlæg af Joy » 28. mar 2011 15:35

Vil da llige vise min elskede Felix der nyder den første forårs sol.
Vedhæftede filer
4-pleasure 286.jpg
4-pleasure 286.jpg (214.48 KiB) Vist 1740 gange
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Kamille

Indlæg af Kamille » 29. mar 2011 11:54

Nej hvor er han fin! Ser ikke dårligt ud dte han laver :) Virkelig lækker farve også. Det kan selvfølgelig godt være han er fangtet i et heldigt øjeblik eller er meget fotogen, men han ser super fin ud på billedet. Er det en 'almindelig' huskat, eller er han en racekat?

Joy
Indlæg: 184
Tilmeldt: 11. mar 2011 18:00

Indlæg af Joy » 29. mar 2011 13:26

Kamille skrev:Nej hvor er han fin! Ser ikke dårligt ud dte han laver :) Virkelig lækker farve også. Det kan selvfølgelig godt være han er fangtet i et heldigt øjeblik eller er meget fotogen, men han ser super fin ud på billedet. Er det en 'almindelig' huskat, eller er han en racekat?

Det er en huskat. Han ser altid sådan ud i farven  men han tar sig ud for hans bedste der.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Besvar