Bog kilde

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Kamille

Bog kilde

Indlæg af Kamille » 30. mar 2011 13:49

Jeg vil bare lige tilføje til dem der måske ikke selv havde tænkt over det at det kan være en ide at lede efter bøger om hamstre på amazon. Der er et kæmpe udvalg og man kan få bøger man ellers ikke ville ku få herhjemme. Desuden er der brugeranmeldelser af mange af bøgerne hvor uvildige folk der selv har købt bøgerne fortæller hvad de synes, så man undgår evt fejlkøb.
Jeg har gjort gode køb derinde i hvert fald :)

Gunvor
Indlæg: 269
Tilmeldt: 30. jan 2012 11:24

Re: Bog kilde

Indlæg af Gunvor » 26. feb 2012 14:04

Kamille skrev:Jeg vil bare lige tilføje til dem der måske ikke selv havde tænkt over det at det kan være en ide at lede efter bøger om hamstre på amazon. Der er et kæmpe udvalg og man kan få bøger man ellers ikke ville ku få herhjemme. Desuden er der brugeranmeldelser af mange af bøgerne hvor uvildige folk der selv har købt bøgerne fortæller hvad de synes, så man undgår evt fejlkøb.
Jeg har gjort gode køb derinde i hvert fald :)
Tak for det gode råd! Det er jo ofte begrænset, hvor mange bøger den lokale boghandel ligger inde med.

Jeg gjorde det, at jeg bestilte alt hvad jeg kunne på biblioteket og så gik jeg igang med at læse og sortere. På den måde kan man jo undgå fejlkøb :-)

God søndag

Mvh

Gunvr
Med venlig hilsen

Gunvor


http://hamstervejen.weebly.com

Besvar