Pasningsvejledning

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Maloubi
Indlæg: 8
Tilmeldt: 17. maj 2011 13:56

Pasningsvejledning

Indlæg af Maloubi » 17. jul 2011 19:44

Hej med jer

Jeg kan se på hjemmesiden (hamsterland.dk), at der er vejledninger til, hvordan man holder hamster m.m.

Men findes der en decideret pasningsvejledning, hvor alt er samlet i og som man kan printe ud? En slags folder eller lignende?

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 17. jul 2011 20:50

der ligger en folder for guldhamstere og en folder for dværghamstere ude på forsiden :)

De ligger som PDF filer man henter og så kan printe ud...

Står nederst på forsiden af Hamsterland.dk

*** PASNINGSVEJLEDNINGER ***
Foreningen har udarbejdet pasningsvejledninger på de forskellige arter af hamstere.

Dem kan du hente ved at klikke på disse links:
Guldhamster
Dværghamstere
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Kim
Indlæg: 264
Tilmeldt: 27. mar 2011 21:50

Indlæg af Kim » 17. jul 2011 21:48

De pasnings vejledninger vi har lige nu fra dansk hamster forening er forholdsvis korte men kan som sagt findes som Wampi skriver ovenfor.

Ellers vil jeg anbefale at man finder det som man syntes er relevant fra selve hjemmesiden og smider ind i et word dokument og printer sin egen vejledning ud med det som man nu syntes man har brug for.

Hvis man skal have alt med mere udførligt bliver det nok en lidt større folder end den vi har pt. Men kunne være noget vi kan overveje at tage op når vi finder lidt mere tid til at kompilere det.

Og husk at man altid er mere end velkommen til at stille spørgsmål her inde omkring de ting man stadig måtte være i tvivl om.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Maloubi
Indlæg: 8
Tilmeldt: 17. maj 2011 13:56

Indlæg af Maloubi » 18. jul 2011 09:11

Hej

Tak begge to - så vil jeg tage et kig på dem :-)

Besvar