3 søde kaninunger sælges

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Cecilie89
Indlæg: 125
Tilmeldt: 17. sep 2008 10:34

3 søde kaninunger sælges

Indlæg af Cecilie89 » 6. aug 2011 20:28

Ja, nu kender jeg køn på mine unger, og sætter nu de sidste til salg.
De 3 unger er født den 11. juli.
De er salgsklare den 5. september, hvor de fylder 8 uger.
De er 75% hollænder og 25% dværgvædder. Begge forældre har et dejligt temperament, og ungerne virker alle til at arve deres forældres gode temperament.
Alle 3 er sort/gule med hvide hollænderaftegninger, og de er muligvis bærere af blå (begge forældre er bærere).
De koster alle 200 kr. (50 kr. betales ved reservation, resten ved afhentning)
Ved køb medfølger øremærkning, foder til den første tid samt hjemmelavet pasningsvejledning.
Ved interesse kan jeg kontaktes via pb, mail eller på tlf. 28 19 65 33 (sms eller opkald).

Billede

Billede

Billede

HAN. Har ikke helt flot tegning ifht. hollænderracen, men er meget rolig og meget nysgerrig. Vil egne sig super til kælekanin/børnekanin.

----

Billede

Billede

Billede

HAN. Den unge i kuldet med flotteste tegning og flotte afskilte farver. Har en lille gul plet på den ene skulder, men det ser meget charmerende ud. Slikker på alt hvad han kommer i nærheden af, og er rigtig dejlig!

---

Billede

Billede

Billede

HUN. Har ikke de normale hollænderaftegninger, men er utrolig charmerende med hendes gule snude fremme ved kanten af buret. Hun virker meget rolig, og er nem at komme til at nusse. En super dejlig pige.
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

Lisette

Indlæg af Lisette » 7. aug 2011 11:16

Årh, de er godt nok søde!  :D
Håber det lykkes dig at finde nogle gode og kærlige nye hjem til dem! :D

Cecilie89
Indlæg: 125
Tilmeldt: 17. sep 2008 10:34

Indlæg af Cecilie89 » 14. sep 2011 15:35

Alle er nu solgt.  :D
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

Besvar