Svært at huske

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Janneha
Indlæg: 78
Tilmeldt: 24. jun 2011 04:20

Svært at huske

Indlæg af Janneha » 16. sep 2011 04:43

Hold op hvor er det svært at huske man ikke må skrive i "salgs" tådene. Jeg tror det er det eneste forum her på nettet hvor jeg kommer, at man ikke må det.

Hvad er begrundelsen for det ? Syntes det er frygtelig besværligt for man vil jo ikke gøre noget forkert med vilje og da alle andre steder tillader det ja så er det altså svært at huske. jeg kan se jeg ikke er den eneste der glemmer det

Eva-trold
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. mar 2011 14:09

Indlæg af Eva-trold » 16. sep 2011 12:34

Jeg forstår det heller ikke, men det er noget med at der så vil være mange svar eller noget... :wink:
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 16. sep 2011 20:17

det er netop pga der har før været salgstråde der endte med at fylde 5 sider med folk der kommenterede at hamsterne var søde og det derfor blev lidt svært at voerskue om der egentlig var interesserede købere imellem eller ej...

Så det startede med at det kun måtte være salgsrelateret at man kommenterede men da der stadig var mange der skrev ting som: "gid jeg havde pengene eller pladsen" blev det helt lukket fordi der simpelthen blev alt for lange tråde med ingenting og det blev frustrerende for dem der faktisk gerne ville købe at skulle bladre alle siderne igennem for at være sikker på at det ikke var blevet solgt eller for at få svar på et spørgsmål om pris eller andet...

så det er ren og skær fordi der var nogle der skrev nærmest for bare at skrive fremfor at kunne holde det til om de var interesserede...  :wink:
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar