Fortæl mig hvorfor..

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Lunte
Indlæg: 10
Tilmeldt: 28. okt 2011 18:19

Fortæl mig hvorfor..

Indlæg af Lunte » 16. nov 2011 21:38

Fortæl mig hvorfor i har hamsterer, og fortæl mig så bagefter hvorfor i syns jeg skulle vælge og få en hammi :)

Altså jeg ved i ikk an fortælle mig at jeg skal have hamster, det jeg mener er, hvorfor mener i jeg bør købe mig en hamster?
Fordi de er sååå skønne? Fordi de er hyggelige? Fordi de bringer mange smil og grin i hverdagen? osv. :)

Jeg VIL gerne have en guld hammi en dag, men jeg er lidt bange for deres bisser :oops:
(siger hende med rotter og marsvin :lol: )

Joy
Indlæg: 184
Tilmeldt: 11. mar 2011 18:00

Indlæg af Joy » 17. nov 2011 14:43

De bider ikke hådt hvis de bliver behandlet ordenligt. Jeg tror alle hamsterejere har prøvet at få et bid der har givet sår de første gange man tæmmer en hamster men det holder lynhurtigt op. Så er der kun sådan nogle små unddersøgende napder ikke engeng giver en rød finger det føles lidt ligesom hvis du tager en nål og ligger den mod din finger med spidsen nedad.

En hamster er god fordi den giver dig mange grin og smil. Den altid er glad og den fiser meget rund du skriver selv at du har marsvin og af min afaring ( har dem kun på min klub ) sidder de meget stille ved ikke med rotter. Nu har du muligheden for at få en lille en med krudt i rumpeten der laver de underligste ting. Men du kan samtidig godt sidde med hamsternen i et tæppe- Herjemme hendes helt private for så må der bides i det og se på at den sover og/eller pudser sig i dine arme. Den guldhammi jeg har nu har en vane med at krybe ned i min trøje oglægge sig til at sove der hvis hun bliver træt mens hun er oppe og det er simpelthen så sødt. De har hver deres personlighed men alle hemstere er søde og vil altid gøre dig i godt humør.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Josephine
Indlæg: 135
Tilmeldt: 31. jul 2011 15:28

Indlæg af Josephine » 17. nov 2011 16:48

Jeg elsker hamstere!

- Personligt har min hamster Sokrates aldrig bidt hul, han har kun nappet lidt.
Kun 1 gang har det gjort så ondt, at jeg næsten troede han bed ind til knoglen, hah :P.

Men hvis du køber hos en privatopdrætter, som er god til at håndtere en hamster og hvis den er blevet håndfodret fra helt lille, er hamsteren højest sandsynligt meget tam og vil ikke bide så meget :)
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Besvar