Ang om Guldhamster unger

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Chajep
Indlæg: 44
Tilmeldt: 19. dec 2011 08:13

Ang om Guldhamster unger

Indlæg af Chajep » 19. dec 2011 15:06

Hej med dig / jer

Jeg sidder og tænker på, at er det ikke svært at kommer af med guldhamster i forhold til dværghamster ? da jeg ser mange steder at dværghamster meget nemmere kommer af med end guldhamster.

Er det ligemeget hvilket prisen man ville af med unger ?

Da mine guldhamster skal snart parret efter nytår og så må se om hvor mange unger eller om moren er god ved unger.

Julehilsen fra
Chajep
Vi har kun dvæghamster, vi elsker dvæghamster de er bare så sød og elsker at snakke med dem hverdage :-)

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 19. dec 2011 18:21

Jeg tror, det kommer meget an på hvor man er i landet. På sjælland oplever jeg absolut ingen problemer, men i Syd- og sønderjylland har de nogle gange haft svært ved at komme af med ungerne - men det gælder vist både guld- og dværghamster.

Og så er der nok mindre salg i juli.

ps. jeg har flyttet dit indlæg, da salgssektionen kun er til opslag af dyr til salg

Chajep
Indlæg: 44
Tilmeldt: 19. dec 2011 08:13

Indlæg af Chajep » 19. dec 2011 18:25

Lykke skrev:Jeg tror, det kommer meget an på hvor man er i landet. På sjælland oplever jeg absolut ingen problemer, men i Syd- og sønderjylland har de nogle gange haft svært ved at komme af med ungerne - men det gælder vist både guld- og dværghamster.

Og så er der nok mindre salg i juli.

ps. jeg har flyttet dit indlæg, da salgssektionen kun er til opslag af dyr til salg
Okay !  :D Vi er fra Silkeborg.
Vi har kun dvæghamster, vi elsker dvæghamster de er bare så sød og elsker at snakke med dem hverdage :-)

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 19. dec 2011 23:27

Der er ikke ret mange seriøse opdrættere i jylland, så det plejer ikke at være noget problem at komme af med unger  :D

Chajep
Indlæg: 44
Tilmeldt: 19. dec 2011 08:13

Indlæg af Chajep » 19. dec 2011 23:30

malthesmor skrev:Jeg er også fra silkeborg og har absolut ingen problemer med at komme af med unger, de er væk meget hurtigt  :D
Ofte kan jeg sælge flere end jeg har.

Hvilke farver har dine guldhamster ?
Jeg har en han på ca 2 år gl og han har lidt orange på hoved og meget hvid, og lidt brun på numse og så er han langhåret.

Jeg har også en pige på 4 mdr gl. og hun er korthåret brun.

Julehilsen fra
Chalotte
Vi har kun dvæghamster, vi elsker dvæghamster de er bare så sød og elsker at snakke med dem hverdage :-)

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Indlæg af Laeborg » 20. dec 2011 00:37

Ja jeg tror også at det vil være en del lettere at komme af med hamsterne, hvis de bliver stambogsført osv. :)
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Besvar