Suk ... Det der med at få/ha' nok ...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Perry
Indlæg: 42
Tilmeldt: 11. maj 2012 21:55

Suk ... Det der med at få/ha' nok ...

Indlæg af Perry » 2. jun 2012 18:03

Jeg har været et smut omkring Hjallerup marked de sidste 2 dage, og ska sikkert os imorgen ...
Nå, men de har sådan en "små dyr" afdeling og der så jeg på bure idag - altså bar kigge ikk ? :b
Og så kom følelsen - Jeg vil ha en dværg mere!!! -

Men det emne er total uddebbateret, jeg har desværre kun plads til Frej - men jeg ville egentlig bar høre om i kender den gnavende, fluffy, puffet følelse i maven ? ... suk ...

Perry - som kigger på bure online, og drømmer ...

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 2. jun 2012 19:18

lyder som om du er ramt af den meget smitsomme sygdom GMH Get More Hamsters.

hamstere er som chokolade man kan aldrig kun nøjes med en
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

damgaard1986
Indlæg: 57
Tilmeldt: 10. sep 2011 17:46

Indlæg af damgaard1986 » 2. jun 2012 19:44

Uhh hvor jeg kender det; faldt nemlig selv i i dag, og kom hjem med en lille ny hams :oops:

Så nu har jeg to herrer i huset; Peanut og Snif! :D
Lykkelig ejer af hygge-hybriderne Peanut & Snif :hlaugh:

Gunvor
Indlæg: 269
Tilmeldt: 30. jan 2012 11:24

Indlæg af Gunvor » 4. jun 2012 19:22

Jeg behøver ikke engang at gå udenfor en dør, for at få den fornemmelse.. jeg skal bare se alle de søde små hamstere, der bliver præsenteret herinde..  :D  :oops:

Heldigvis har jeg tre børn, der synes vi skal beholde alle de unger vi får, så jeg må jo være den "hårde" og sige nej. Ligenu har vi 5 voksne og 8 unger. Guldhamstere.. og det må være nok ligenu.. men i morgen er der atter en dag (og Desiree har nogle søde små unger lige for tiden  :whistle )
Med venlig hilsen

Gunvor


http://hamstervejen.weebly.com

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 4. jun 2012 20:07

Puha.. Jeg kender den følelse. Men heldigvis og uheldigvis har jeg en mand der siger nej, han har altid sagt max 4 (jeg har dog overbevist ham om 6 nu), men hvis ikke han sagde nej havde jeg nok ikke selv kunne modstå fristelsen og haft nogen flere hamstere.

Men hvor kan den følelse overmande en når man ser en sød lille unge eller smuk hamster  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Perry
Indlæg: 42
Tilmeldt: 11. maj 2012 21:55

Indlæg af Perry » 5. jun 2012 14:27

Dejligt at høre at jeg ikk er den eneste med sådan en "sygdom" :b

Jeg tror jeg er kommet frem til, at jeg ser tiden an når Frej er blevet tam.. Det går langsomt, men jeg kan allerede nu se en forskel fra den dag jeg fik ham, og så nu - Han er stadig ikke tryg ved at jeg tager ham op (Når buret ska gøres rent) men han kommer ud, og står helt henne ved kanten af buret når jeg kommer ind på kontoret og jeg snakker med .. Så det skal nok komme en dag (:

Men suk, lige nu sidder jeg på gulvet derinde og rydder op i et skab, og jeg tager mig selv i !!FLERE GANGE!! at kigge rundt og tænke "Hvor ska buret så stå? Ska det være en pige eller en dreng? En grå måske?" Suk suk suk - Det flimrer i maven hver gang, men sån er det vist med mig og dyr (Min halvsøster's kat har lige fået 2 killinger - og jeg prøver ihærdigt at få min bror (Da det er hans hus) med på at vi ska ha en lille bitte en mere, men nej nej det sker vist... heller... ikk) :b

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 5. jun 2012 15:22

Det er en MEGET normal og MEGET smitsom sygdom GMH. Man skal virkelig passe på, især hvis man avler, for så kan man pludselig have alt for mange :(
mvh Desiree

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 5. jun 2012 15:24

Den der med killinger kender jeg forresten også, det er derfor jeg har 10 katte, gør jer selv den tjeneste at få jeres kat steriliseret :)
mvh Desiree

Besvar