Hjælp!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Charliés
Indlæg: 58
Tilmeldt: 30. apr 2011 15:20

Hjælp!

Indlæg af Charliés » 10. sep 2012 18:11

Nu er min dejlige vinterhvide gået bort, og jeg kunne godt tænke mig en ny, dog ikke lige på nuværende tidspunkt.
Først ville jeg høre om der evt. er nogle som har nogle ideér til hvor jeg kan finde en sund og rask vinterhvid? (det skal være en pige).
Og da jeg nu har haft mange hamstere, både guld og dværg, og andre, synes jeg godt at jeg kunne tænke mig at prøve at få et kuld unger på den nye jeg anskaffer mig.
Hvor kan man finde en han til hende? Som man kan låne. Har hørt at dyrehandlere kun har hybrider hvilket jeg helst ikke vil avle på. Hvor kan jeg låne en han, som er "ren vinterhvid?", og er det muligt at beholde hun ungerne sammen med moren, og give hannerne væk, da jeg helst ikke vil ende op med 100.000 hamstre?
Tak på forhånd, håber snarest muligt på svar. :-)

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 11. sep 2012 11:16

hejsa
Det kommer jo meget an på hvor i landet du bor?
Der er flere opdrættere rundt omkring i landet, så det skulle bestemt være muligt for dig at skaffe en vinteerhvid pige når du er klar til at få en ny.
Der er også nogle opdrættere som måske er interesserede i at låne vores hanner ud til parring, så det kan du også prøve at spørge de enkelte opdrættere om.
Men det afhænger som sagt meget af hvor du bor henne i landet?
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Freja
Indlæg: 369
Tilmeldt: 28. dec 2010 21:03

Hej

Indlæg af Freja » 11. sep 2012 18:48

Jeg skal (forhåbentlig) til at starte et opdræt. Det kommer an på om jeg bliver godkænd som opdrætter men jeg regner med at blive godkændt.
Hvis jeg gør det vil jeg lige informere dig om at jeg bor i københavn.
Vi prøver at sætte Lykke og Sne sammen i November. Så vi regner med at have unger i December.
Det kunne være meget rart lige at vide hvor hen ad du bor.
Men hvis du har lyst kunne vi skrive dig på venteliste til en lille hamsterunge. Da vi både har en Peal saphir og en Agouti kan vi nok få unger i alle faver. Hvis du er intressweret så kan du jo sende en privat besked.

Mhv Freja. :D
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

Charliés
Indlæg: 58
Tilmeldt: 30. apr 2011 15:20

Indlæg af Charliés » 11. sep 2012 19:17

Jeg bor i ringsted, og tættere på desto bedre :-)

Freja
Indlæg: 369
Tilmeldt: 28. dec 2010 21:03

Indlæg af Freja » 11. sep 2012 19:35

Hej.
Så er jeg vist den nærmeste. Skal jeg skrive dig op til en unge? Farve?

Mvh. Freja
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

Besvar