Om mus

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Bimmer

Om mus

Indlæg af Bimmer » 16. nov 2012 02:58

Hej alle folk derude

Jeg tænke på hvilken er det bedst med han og hun er håndtam ?
Hvad er det bedste foder til mussene som du / I bruger ?
Hvad er den bedste underlag til mussene men jeg tænke f.eks spåner eller Chresfesh ?
Hvad er forskel på hamster og mus speciel omkring mad og andre ting ?
Hvordan er mussene i forhold til at være sammen i flok og hvordan er det med søskende altså jeg tænke på f.eks moren og sine unger hvordan er deres levemåde sammen ?
Må mussene få melorm ligesom hamster får det ?
Hvor store skal bure være til mussene ?

Mvh
Bimmer

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 16. nov 2012 18:47

Her på hamsterland.dk er der vidst desværre ikke mange der kan svare på spørgsmål om mus, da vores primære fokus er hamstere. Jeg vil i stedet henvise dig til at prøve at spørge på gnaverforum.dk der er der et fora der handler om mus

Men hvis nogen herinde alligevel skulle sidde og overveje at rådgive og sælge mus til Bimmer, så vil jeg sige at jeg har fornøjelsen af at kende hende personligt og jeg kan forsikre om at Bimmer er meget omhyggeligt med at stille spørgsmål omkring pleje af dyr. Hun tænker på ALT og vil meget gerne have sælgerens hjælp til at vurdere tingene. Så som sælger kan du være sikker på at modtage mange spørgsmål. Du skal dog være forberedt på at modtage de samme spørgsmål flere gange, specielt hvis Bimmer er i tvivl om du virkelig kan mene det du skriver.
Og skulle det gå sådan, at Bimmer bliver træt af dine mus, så kan jeg forsikre om at hun kender adressen til et udemærket sted, som meget gerne vil sørge for at passe godt på dyrene
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Besvar