hjælp til navn!! (hurtigt)

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterPigen

hjælp til navn!! (hurtigt)

Indlæg af HamsterPigen » 6. jan 2013 22:03

Har fundet ud af at min ellers så fine guldhamster pige Lilly, er en dreng. Så jeg mangler et navn, er dog så skeptiske med navne  :oops:
Har tænkt på " kenai"

Så kom med nogen ideer! Han er en sortøjet creme ( billeder kam ses under emnet "hamster" og så "opdateret billeder af Lilly" ) :D
Vedhæftede filer
yrx7_137.jpg
yrx7_137.jpg (19.68 KiB) Vist 2519 gange

Shjelle
Indlæg: 66
Tilmeldt: 9. dec 2012 18:10

Indlæg af Shjelle » 6. jan 2013 22:27

Her kommer lige et par navne ideer.. ;)

Balder - Nordisk gud, navnet skulle betyde den lysende, og han var den smukkeste af alle guder :D

Pan - Græsk gud for bjergenes liv og den vilde jagt :D

Merkur - Græsk gud for kommunikation, hurtighed og handel :D

Odin - Nordisk gud for inspiration, magi og poesi, han var også guderns konge :D

Thor - Nordisk tordengud :D

Jah er selv ret vild med gudenavne :P Men der kommer også lige et/to navne som ikke er en gud ;)

Absalon - Navnet betyder fredens fader :D (Synes selv bedst om navnet Absalon til ham)

Kenan (Kom til at tænke på navnet da jeg så du havde tænkt på Kenai :D )

HamsterPigen

Indlæg af HamsterPigen » 7. jan 2013 06:47

Shjelle skrev:Her kommer lige et par navne ideer.. ;)

Balder - Nordisk gud, navnet skulle betyde den lysende, og han var den smukkeste af alle guder :D

Pan - Græsk gud for bjergenes liv og den vilde jagt :D

Merkur - Græsk gud for kommunikation, hurtighed og handel :D

Odin - Nordisk gud for inspiration, magi og poesi, han var også guderns konge :D

Thor - Nordisk tordengud :D

Jah er selv ret vild med gudenavne :P Men der kommer også lige et/to navne som ikke er en gud ;)

Absalon - Navnet betyder fredens fader :D (Synes selv bedst om navnet Absalon til ham)

Kenan (Kom til at tænke på navnet da jeg så du havde tænkt på Kenai :D )
Oh! Gud, der var meget tekst :lol: Men mange tak, skal lige tag at tykke lidt på det.nu har staklingen levede som pige, med tøssefnader og sit navn på helle buret i 2 månneder, så mon et et par dage extra skader.

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Indlæg af Laeborg » 7. jan 2013 06:51

Vi har selv en Kenai, og jeg synes det er et rigtig sødt navn :D
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Shjelle
Indlæg: 66
Tilmeldt: 9. dec 2012 18:10

Indlæg af Shjelle » 7. jan 2013 10:42

HamsterPigen skrev:
Shjelle skrev:Her kommer lige et par navne ideer.. ;)

Balder - Nordisk gud, navnet skulle betyde den lysende, og han var den smukkeste af alle guder :D

Pan - Græsk gud for bjergenes liv og den vilde jagt :D

Merkur - Græsk gud for kommunikation, hurtighed og handel :D

Odin - Nordisk gud for inspiration, magi og poesi, han var også guderns konge :D

Thor - Nordisk tordengud :D

Jah er selv ret vild med gudenavne :P Men der kommer også lige et/to navne som ikke er en gud ;)

Absalon - Navnet betyder fredens fader :D (Synes selv bedst om navnet Absalon til ham)

Kenan (Kom til at tænke på navnet da jeg så du havde tænkt på Kenai :D )
Oh! Gud, der var meget tekst :lol: Men mange tak, skal lige tag at tykke lidt på det.nu har staklingen levede som pige, med tøssefnader og sit navn på helle buret i 2 månneder, så mon et et par dage extra skader.
Hehe jah.. Kan vidst også godt lide hvad navne betyder  :oops:  :roll:

Stakkels lille mand da.. :roll: Så må han hellere få et rigtig flot drengenavn som trøst  :headbang1:

Besvar