Tysk hamster projekt i syrien

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Re: Tysk hamster projekt i syrien

Indlæg af kwo » 17. apr 2013 06:23

Spørgsmålet er vist også om projektet overhovedet er reelt, eller bare for at markedsføre sig.

Nyhederne på siden er over 3 år gamle og dækker faktisk kun den ene uge hvor projektet skulle være blevet startet. Og det undrer mig også at der slet ikke er nævnt hvor stort reservatet er, hvilket burde være en af de vigtigste informationer.

Nu har jeg skrevet til dem og hørt om der er flere nyheder fra projektet.
Kenneth Worm

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Tysk hamster projekt i syrien

Indlæg af PiaH » 17. apr 2013 07:28

Ja det er underligt, men idéen er god.
Spændende om der kommer svar.
Fra mig og Zoo

HamsterPigen

Re: Tysk hamster projekt i syrien

Indlæg af HamsterPigen » 17. apr 2013 07:58

PiaH skrev:Ja det er underligt, men idéen er god.
Spændende om der kommer svar.
enig

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Tysk hamster projekt i syrien

Indlæg af PiaH » 22. maj 2013 08:33

kwo skrev:Spørgsmålet er vist også om projektet overhovedet er reelt, eller bare for at markedsføre sig.

Nyhederne på siden er over 3 år gamle og dækker faktisk kun den ene uge hvor projektet skulle være blevet startet. Og det undrer mig også at der slet ikke er nævnt hvor stort reservatet er, hvilket burde være en af de vigtigste informationer.

Nu har jeg skrevet til dem og hørt om der er flere nyheder fra projektet.
Har du fået et svar :?:
Fra mig og Zoo

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Re: Tysk hamster projekt i syrien

Indlæg af kwo » 22. maj 2013 14:44

PiaH skrev:
kwo skrev:Spørgsmålet er vist også om projektet overhovedet er reelt, eller bare for at markedsføre sig.

Nyhederne på siden er over 3 år gamle og dækker faktisk kun den ene uge hvor projektet skulle være blevet startet. Og det undrer mig også at der slet ikke er nævnt hvor stort reservatet er, hvilket burde være en af de vigtigste informationer.

Nu har jeg skrevet til dem og hørt om der er flere nyheder fra projektet.
Har du fået et svar :?:
Niks. Hvilket jo også tyder på at det var fake, bare for at markedsføre firmaet.
Kenneth Worm

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Tysk hamster projekt i syrien

Indlæg af PiaH » 22. maj 2013 16:16

Tak, og sikke noget øv for guld hamsteren i syrien.
Til gengæld er Rodipet det eneste sted jeg har fundet med ordenlige ting til guld hamsteren.
Fra mig og Zoo

Besvar