Wee - Han var ikke afvisende!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Wee - Han var ikke afvisende!

Indlæg af Maia » 2. maj 2013 07:36

Luna skrev:Jeg får forhåbentlig korthårede cinnamon i mit næste kuld, hvis Luna bærer rødøjet, hvilket hun højest sandsynligt gør :P Hun skal parres med Lindes Contador, som bor hos Annette (Sitanes). Regner med hun skal parres slut juni-start juli :D - Lokke lokke lokke!
Uuh :D Den parring vil jeg da holde øje med :D
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Wee - Han var ikke afvisende!

Indlæg af Luna » 2. maj 2013 07:38

Maia skrev:
Luna skrev:Jeg får forhåbentlig korthårede cinnamon i mit næste kuld, hvis Luna bærer rødøjet, hvilket hun højest sandsynligt gør :P Hun skal parres med Lindes Contador, som bor hos Annette (Sitanes). Regner med hun skal parres slut juni-start juli :D - Lokke lokke lokke!
Uuh :D Den parring vil jeg da holde øje med :D
Det er i hvert fald nogle lækre forældre ;)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Wee - Han var ikke afvisende!

Indlæg af Maia » 7. maj 2013 17:17

Vi er blevet enige om herhjemme at vi begynder at kigge efter (guld)hamster når tøsebarnet er passeret de 2 år (i slutningen af september).
Jeg er selvfølgelig dybt utålmodig, men jeg vælger at respektere det og prøver at lade være med at forelske mig i nogle inden tiden kommer :)
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Wee - Han var ikke afvisende!

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 7. maj 2013 20:56

Maia skrev:Vi er blevet enige om herhjemme at vi begynder at kigge efter (guld)hamster når tøsebarnet er passeret de 2 år (i slutningen af september).
Jeg er selvfølgelig dybt utålmodig, men jeg vælger at respektere det og prøver at lade være med at forelske mig i nogle inden tiden kommer :)
Hehe.. Held og lykke :D
Det er alt for nemt at forelske sig i alle de lækre kuld folk laver :D

Hvor er det fedt i har sat tid på :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Besvar