Pive tråden

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterPigen

Pive tråden

Indlæg af HamsterPigen » 20. apr 2013 08:56

Jeg havde set at Musehullet havde sådan en tråd, og tænkte at det trænger vi nok også til :D
Her kan i skrive om alt jeres piv og klynk, og alt i ellers vil klage over.

Jeg vil gerne starte med at pive over at jeg er syg, med både feber og hovedpine. :yt:

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Pive tråden

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 20. apr 2013 09:14

HamsterPigen skrev:Jeg havde set at Musehullet havde sådan en tråd, og tænkte at det trænger vi nok også til :D
Her kan i skrive om alt jeres piv og klynk, og alt i ellers vil klage over.

Jeg vil gerne starte med at pive over at jeg er syg, med både feber og hovedpine. :yt:
:kram: God bedring
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

HamsterPigen

Re: Pive tråden

Indlæg af HamsterPigen » 20. apr 2013 12:20

mosegaardmortensen89 skrev:
HamsterPigen skrev:Jeg havde set at Musehullet havde sådan en tråd, og tænkte at det trænger vi nok også til :D
Her kan i skrive om alt jeres piv og klynk, og alt i ellers vil klage over.

Jeg vil gerne starte med at pive over at jeg er syg, med både feber og hovedpine. :yt:
:kram: God bedring
Tak :)

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: Pive tråden

Indlæg af milla.b » 20. apr 2013 17:21

God bedring.. :D Vil gerne klage over at jeg ikke er hjemme så jeg kan se om det er kommet nogen unger! Men altså så er der ikke mig til at forstyrre...
Calobe's hamsteropdræt

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Pive tråden

Indlæg af Luna » 20. apr 2013 20:45

Jeg har to hamstere der vil ud og lege, og kun én bold og jeg har ikke tid til at holde øje med dem, så det kan ikke gå i min seng :P - sikke et luksusproblem.
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Re: Pive tråden

Indlæg af Siigne » 25. apr 2013 20:17

Sidder mit i mine skriftlige eksaminer, og vil egentlig bare have sommerferie :D
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: Pive tråden

Indlæg af burrus » 5. maj 2013 09:11

så vil jeg pive over, at jeg nok meget snart er nede på en hamster :cry: Pip, min lille robo, har mavecancer. Det har været langsomt udviklende længe nu, men nu begynder han at vise tegn på at det går den gale vej lidt for hurtigt nu :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Pive tråden

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 5. maj 2013 10:11

burrus skrev:så vil jeg pive over, at jeg nok meget snart er nede på en hamster :cry: Pip, min lille robo, har mavecancer. Det har været langsomt udviklende længe nu, men nu begynder han at vise tegn på at det går den gale vej lidt for hurtigt nu :(
Årh.. Det er jeg ked af at høre Pia :(

:kram:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Pive tråden

Indlæg af Maia » 5. maj 2013 11:35

burrus skrev:så vil jeg pive over, at jeg nok meget snart er nede på en hamster :cry: Pip, min lille robo, har mavecancer. Det har været langsomt udviklende længe nu, men nu begynder han at vise tegn på at det går den gale vej lidt for hurtigt nu :(
:kram:
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Pive tråden

Indlæg af Luna » 5. maj 2013 12:31

Åh nej Pia! :'( Det er jeg virkelig ked af at høre! Stakkels lille mand:(
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Besvar