Overnatning ønskede i Danmark

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Hamsterzucht München
Indlæg: 14
Tilmeldt: 19. apr 2013 01:45

Overnatning ønskede i Danmark

Indlæg af Hamsterzucht München » 10. maj 2013 21:17

Hej

Jeg leder efter nogen, (mig) en bolig i Danmark på havet. ROMO foretrækker. Ellers gerne i hele Danmark på den tyske eller svenske grænse.

Jeg er meget krævende. Der skal være nogen luksus ferie. Et lille rum og mulighed for at tage et brusebad er nok for mig.

Men: Det skal tæt på stranden og havet være.

Kender nogen du overnatning for mig et godt billigt hotel, Vandrerhjem, camping site Privat? Den billigste ville være godt nok.
Det skal være tæt på en togstation, fordi jeg ikke har en bil.

Send en privat besked. Tak!!!

Desværre, Hotel Garni, Nørre Frankel har lukket. :(

Rejseperiode: 06.07.13-27.07.13

Hamster avl München
Dsungaren: Vi avler kun rene dyr, ikke hybrider. Vi har kun én mand. Vi har et gennemprøvet avl tilladelse til ham!

GuldHamster: Vi har alle Hamster avl tilladelse og kontrakter. Vores hamstere kommer kun fra velrenommerede avl og god stamtavle.

+++++++++++++++++++++++++++
Vi søger i øjeblikket hamster og Dsungaren for vores opdræt. Vi parring Dsungaren kun dyr fra Danmark og Sverige, ikke med vores Dsungaren fra Tyskland! Ligesom ønsker vi at opbygge en ny linje. Der bistår da os?

Alphas
Indlæg: 485
Tilmeldt: 11. nov 2012 16:45

Re: Overnatning ønskede i Danmark

Indlæg af Alphas » 13. maj 2013 06:27

Hej :) Der gode bus- og togforbindelser til Kolding-området. Du kunne kigge på Bjert Kro, som tit har værelser fri. Der er kun få km. til strand og skov, og byen ligger lidt uden for Kolding. Priserne kan dog være høje. Derudover har vi mange hoteller i Kolding, dog kender jeg ikke priserne på dem.

Hvor mange dage vil du være af sted?
Hvis du vil have det billigste alternativ, kan vi i få dage også stille vores sofa til rådighed - og så kan vi også få os nogle gode snakke om hamstere herhjemme :P

Vi bor i en lille lejlighed i Kolding midtby, kun 1km. fra tog- og rutebilstation.
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

Besvar