Dilemma!!!!!!!!!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
AnjaK
Indlæg: 26
Tilmeldt: 21. apr 2013 20:15

Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af AnjaK » 12. maj 2013 05:19

Håber i har lyst til at hjælpe med at kigge på mit dilemma.
Sagen er den at vi skal ud og rejse en uge ( Disneyland Paris ).
Vi har 2 katte og så vores guldhammi på 2,5 måned. Kattene kommer der nogen og fodre og nusser om hver dag.
Men hvad vil være bedst for vores hamster, at blive hjemme i de vante omgivelser ( hvor kattene ikke kan komme til ham) og blive kigget til og fodret ligesom kattene eller at komme et andet sted hen og blive passet og snakket med men hos nogle andre som han ikke kender og hvor han nok vil være noget utryg og skulle vende sig til at være.
Må lige tilføje at hammi til at begynde med var noget skræmt og utryg men nu er tørt op og hver aften kommer ud på ynglingetæppet i sofaen og snakker og leger.
Vil være ked af at skulle starte forfra når vi kommer hjem efter en uge i Paris.

Håber der er nogle der har nogle erfaringer at dele :-)

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af Laeborg » 12. maj 2013 05:32

Hej Anja

Det bliver ofte sagt at når først en guldhamster er tam, så bliver den ved med at være det, og det er egentligt også mit indtryk, så tror ikke at han vil blive skræmt og utryg af ikke at blive snakket med en enkelt uge, hvis bare han bliver fodret og tjekket til.

Jeg vil anbefale at lade ham blive derhjemme, nu når der er en som kan sørge for ham, specielt nu når han kun lige er ved at finde sig til rette. Kan forestille mig at det vil skade mere end det vil gavne at han pludseligt skal vende sig til nye lugte og hænder, hvis han ikke er faldet helt til endnu.

God ferie :)
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af PiaH » 12. maj 2013 09:01

Jeg siger lige som Jonas.
Fra mig og Zoo

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 12. maj 2013 09:31

Jeg er også helt enig i med de andre :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

AnjaK
Indlæg: 26
Tilmeldt: 21. apr 2013 20:15

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af AnjaK » 12. maj 2013 17:02

Mange tak for jeres input.

Så bliver han hjemme, så håber jeg at han kan huske vores lugt når vi kommer hjem efter:-)

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af PiaH » 12. maj 2013 20:31

Det tror jeg godt han godt han kan.
Rigtig god ferie :D
Fra mig og Zoo

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af milla.b » 12. maj 2013 21:26

Ja jeg er fuldstændig enig med de andre! :D
Calobe's hamsteropdræt

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af chlin » 13. maj 2013 00:08

AnjaK skrev:Mange tak for jeres input.

Så bliver han hjemme, så håber jeg at han kan huske vores lugt når vi kommer hjem efter:-)
Jeg er som sådan enig med de andre, men hvis du gerne vil have ham i trygge hænder så kan han godt være hos mig den uges tid
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

AnjaK
Indlæg: 26
Tilmeldt: 21. apr 2013 20:15

Re: Dilemma!!!!!!!!!

Indlæg af AnjaK » 14. maj 2013 09:03

Det er super sødt af dig Christina :P :P

Der er bare lidt langt op til dig desværre eller ville det have været oplagt at han kom hjem til dig på ferie :D

Han får en bluse der lugter af mig til at ligge ved buret så han bliver mindet om min duft.
Og så bliver der kigget til ham og fodret ham og kløet lidt af naboen som også har hamster.

Så håber vi han stadig vil snakke med os når vi vender tilbage :-)

Besvar