Zooplus??
Zooplus??
Hej
Jeg har lige nogle spørgsmål omkring Zooplus, da jeg ved at mange herinde bestiller ting til hamsterne.
Jeg har før bestilt et bur og et hjul til min "lille" hamster, hvor jeg sikrede mig, at der var nogle hjemme når det kom.
Men hvad sker der med pakkerne, hvis man ikke er hjemme? GLS kører i mit område, mellem kl. 7:30 og 10:00, altså det tidspunkt hvor jeg er i skole.
De har jo helt ekstremt gode priser på Zooplus, og Hannibal kunne godt trænge til en masse nye ting.
Jeg har lige nogle spørgsmål omkring Zooplus, da jeg ved at mange herinde bestiller ting til hamsterne.
Jeg har før bestilt et bur og et hjul til min "lille" hamster, hvor jeg sikrede mig, at der var nogle hjemme når det kom.
Men hvad sker der med pakkerne, hvis man ikke er hjemme? GLS kører i mit område, mellem kl. 7:30 og 10:00, altså det tidspunkt hvor jeg er i skole.
De har jo helt ekstremt gode priser på Zooplus, og Hannibal kunne godt trænge til en masse nye ting.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Re: Zooplus??
Så ligger de en seddel i postkassen, og så skal du ringe ind og aftale noget med levering - fx til anden adresse eller en pakkeshop
Tak Jonas
Så skal der handles skrammel til Hannibal (selvom jeg måske skulle vente til at få løn)
Skal jeg vælge zooplus.dk eller zooplus.de?
Så skal der handles skrammel til Hannibal (selvom jeg måske skulle vente til at få løn)
Skal jeg vælge zooplus.dk eller zooplus.de?
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Jeg plejer som regel at handle på enten zooplus.co.uk eller zooplus.de da de plejer at være lidt billigere end den danske, men det kan være en god idé at sammenligne prisen før man bestiller større ting
Jamen så vil jeg lige tjekke priserne.
Lige et spørgsmål mere: Kan det passe, at den danske hjemmeside har lager i Tyskland?
Lige et spørgsmål mere: Kan det passe, at den danske hjemmeside har lager i Tyskland?
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Ja uanset hvilken man vælger at købe fra så afsendes det hele fra Tyskland hvor de har et KÆMPE lager
Så er der købt en masse ting
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Hvad har du købt?:-D
Et husLuna skrev:Hvad har du købt?:-D
En Sputnik
Et nyt toilet (det andet stinker, selvom jeg gør det rent med Rodalon)
2 pilebroer
En stige
og 1 dåse Applaws m. kylling (en forsinket fødselsdags gave til ham)
Det nyeste indlæg, hvor der også er billeder:
http://forum.hamsterforeningen.dk/viewt ... &start=390
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
-
Sikke nogle gode køb du fik gjort. Det bliver Hannibal helt sikkert glad for
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det håber jeg også han bliver. Jeg glæder mig til at få det hjem, så jeg kan se hvad Hannibal synes om det.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Det er sidste gang, at jeg skal have GLS til at leverer nogle pakker!!!!
1. Track & Trace systemet er virkelig dårligt.
2. Mine bestilling er delt i 6 forskellige pakker, som er hver deres sted, dog med samme pakke nummer.
3. Pakke nr. 1 er forsøgt leveret, dog var ingen hjemme, så jeg har sagt at den skal til en pakke shop.
4. Pakke nr. 2 er forsøgt leveret, dog var der ingen som ringede på døren, og ingen seddel i postkassen.
5. Manden som tog telefonen, da jeg ringede til dem, lød som en der var ved at sove.
I morgen ringer jeg til kunde service, for at få at vide hvor alle pakkerne rigtigt er.
Undskyld jeg skulle lige ud med mine frustrationer!!!
2. Mine bestilling er delt i 6 forskellige pakker, som er hver deres sted, dog med samme pakke nummer.
3. Pakke nr. 1 er forsøgt leveret, dog var ingen hjemme, så jeg har sagt at den skal til en pakke shop.
4. Pakke nr. 2 er forsøgt leveret, dog var der ingen som ringede på døren, og ingen seddel i postkassen.
5. Manden som tog telefonen, da jeg ringede til dem, lød som en der var ved at sove.
I morgen ringer jeg til kunde service, for at få at vide hvor alle pakkerne rigtigt er.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
WOW .. Jeg har aldrig oplevet de problemer med GLS, til gengæld havde jeg problemer med DPD som først ikke leverede til den rette adresse (de var på den forkerte vej i byen), manglede halvdelen af pakken (troede ikke den var pakket, men det viste sig de skulle komme i to kasser) OG sendte den pakke de forsøgte at levere til RANDERS selvom vi havde et lokalt posthus i nabobyen som man normalt leverer til.Maria1997 skrev:Det er sidste gang, at jeg skal have GLS til at leverer nogle pakker!!!!
Desuden var DPD-folkene vildt uhøflige da jeg ringede til dem..
Med GLS har jeg altid bestilt med en veninde (hvis hus ikke er til at finde, men det er altid lykkedes GLS) så vi modtager gerne 3-4 kasser alt efter hvad vi har bestilt. Hun bestiller gerne kattegrus o.l. hjem, og jeg bestiller gerne savsmuld, foder, sand og evt. snacks eller ting til buret.
Det værste GLS har gjort ved os, var at smide leveringsnotitsen i den forkerte postkasse xD
Stort set alt er blevet ordnet nu. Om nogle timer ligger der en pakke i den nærmeste pakkeshop, jeg skal bare undersøge om alt er i den, og ellers er den delt op i flere pakker.
Denne gang snakkede jeg med en venlig dame i telefonen, som fortalte hvor min pakke var og hvornår den kommer
Så nu er GLS ok igen
Denne gang snakkede jeg med en venlig dame i telefonen, som fortalte hvor min pakke var og hvornår den kommer
Så nu er GLS ok igen
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Lige en lille opdatering:
Jeg har fået tingene hjem nu. Og Hannibal ELSKER de nye ting!
Jeg har fået tingene hjem nu. Og Hannibal ELSKER de nye ting!
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria