Hvad læser du for tiden.

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af Maia » 14. nov 2013 19:48

Hyænelatter (2. bind i blodets bånd serien) af Pernille Eybye :)
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af PiaH » 14. nov 2013 19:55

Jeg skal til at læse Psykopater I Jakkesæt. Når chefen er psykopat af Sanne Udsen
Fra mig og Zoo

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af taysha » 15. nov 2013 08:28

i Stuen er jeg i gang med en roman der hedder Hounded.
Og ude i bilen ligger en der hedder Feet of Clay som jeg læser i frokostpauserne
Og nå ja, Dragon Avenger ligge inde på sengebordet... kan ikke rigtigt komme i hug med den.
På fagsiden:
er jeg ved at genlæse Kenneths Hamster bog
Og jeg er i gang med BSAVA manual of ferret and rodent medicine.
Og en der hedder lacework for adventurous crocheters

Om morgenen læser jeg højt af Vildheksen for ungerne
Og om aftenen, når vi har spist, læser vi Harry Potter 4 - der lytter gemalen nemlig med, og det var hans tur til at vælge. Men jeg holder nu også meget af Potter serien, så det er fint nok.

:roll: ja, jeg holder meget af at læse
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

LiseJuul
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. sep 2013 18:54

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af LiseJuul » 18. nov 2013 19:10

Vi har lige læst The Yellow Wallpaper i litteratue, og det er virkelig en god novelle. Derudover har vi læst A streetcar named desire.. Begge meget tankevækkende!
Billede

vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af vonJul » 24. nov 2013 12:57

Puha.. Så er der flere på listen her i det vestjyske (noget skal jeg jo få tiden til at gå med)!

Skønlitteratur:
På tabletten er der "Deadly Decisions" af Kathy Reichs
I alm. papirform er der "The Red Tent" af Anita Diamant.

Faglitteratur:
"Radiologic Science for Technologists" af Stewart Bushong
"Atlas der Anatomie des Menschen" af Frank Netter
"Textbook of Radiographic Positioning and Related Anatomy" af Kenneth Bontrager

Jeg vil allerhelst bruge min tid på Kathy Reichs-bøgerne men jeg er jo også nød til at studere ind imellem ;)

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af Rasholm » 29. nov 2013 22:45

Jeg læser ikke bøger, jeg lytter bøger (lydbøger). Lige for tiden er jeg i gang med nr. 7 af Jo Nesbø's bøger om Harry Hole - er desværre snart færdig :-( Og så har jeg ikke flere lydbøger lige for tiden - ØV.
Blev vild med krimier efter jeg hørte Stig Larssons triologien, og siden har jeg bare ikke kunne få nok. Føler mig næsten tom og fortabt, hvis jeg løber ind i en periode uden bog/krimi og må straks ud og købe en ny.

Det eneste tidspunkt jeg læse bøger er på vores sommerferie, men der tygger jeg mig også igennem den ene bog efter den anden. Det er så bare en lidt anden slags bøger, for det er udelukkende de der kærlighedsromaner man kan købe i kiosken i supermarkeder. Og grunden til at det er den slags er fordi, så skal jeg ikke tænke særlig meget over indholdet i bogen - som sagt er jeg jo på ferie - så min hjerne kan slappe af. Og så betyder det ikke så meget hvis jeg ikke får bøgerne med hjem.
I sommers læste jeg dog en rigtig god bog "Dig før Mig" - kan varmt anbefales. Min mand læste den også og synes den var god.
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af Maia » 30. nov 2013 18:38

Skal til og i gang med: Skytsenglen (4. bog i The Night World) af L. J. Smith
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af PiaH » 5. dec 2013 10:04

Jeg er i gang med Den Hundredårige Der Kravlede Ud Af Vinduet af Jonas Jonasson, på E-bog.
Fra mig og Zoo

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af Maia » 26. dec 2013 19:42

Maia skrev:Hyænelatter (2. bind i blodets bånd serien) af Pernille Eybye :)
^ Er gået i gang med den her. Fik aldrig startet sidst :oops:
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Monty86
Indlæg: 92
Tilmeldt: 15. dec 2013 19:28

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af Monty86 » 28. dec 2013 18:20

Lige nu læser jeg Inferno af Dan Brown :)
Med Venlig Hilsen

Mona og Bigfoot

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af PiaH » 28. dec 2013 19:23

Monty86 skrev:Lige nu læser jeg Inferno af Dan Brown :)
Den er voldsom god syntes jeg :-)
Fra mig og Zoo

Monty86
Indlæg: 92
Tilmeldt: 15. dec 2013 19:28

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af Monty86 » 28. dec 2013 20:25

PiaH skrev:
Monty86 skrev:Lige nu læser jeg Inferno af Dan Brown :)
Den er voldsom god syntes jeg :-)
Kan heller ikke lægge den fra mig :)
Med Venlig Hilsen

Mona og Bigfoot

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af PiaH » 28. dec 2013 21:03

Monty86 skrev:
PiaH skrev:
Monty86 skrev:Lige nu læser jeg Inferno af Dan Brown :)
Den er voldsom god syntes jeg :-)
Kan heller ikke lægge den fra mig :)
Det kunne jeg heller ikke :-)
Fra mig og Zoo

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af taysha » 30. dec 2013 14:18

i Stuen er jeg i gang med en roman der hedder Black Wings
Og ude i bilen ligger en der hedder Thief of Time (T. Pratchett) som jeg læser i frokostpauserne
Og A blink of the Screen (T. Pratchett) ligger inde på sengebordet...

På ipoden har jeg Redoubt af Mercedes Lackey kørende. Der er jeg lige blevet færdig med The Bromeliad af T. Pratchett som lydbog.
Jeg kan godt lide at høre en lydbog når jeg sidder i bilen og når jeg sidder med noget håndarbejde, men ellers vil jeg hellere selv læse - jeg synes det tager en evighed at høre en bog i forhold til når man bare læser den. Jeg har ikke så meget tålmodighed...

På fagsiden:
Vikingerne i Vest, som jeg fik i julegave :)

Om morgenen læser jeg højt af Vildheksen 4 for ungerne
Og om aftenen, når vi har spist, læser vi Harry Potter 4 - der lytter gemalen nemlig med, og det var hans tur til at vælge. Men jeg holder nu også meget af Potter serien, så det er fint nok.
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: Hvad læser du for tiden.

Indlæg af Rasholm » 4. jan 2014 00:04

Har lige lyttet Sandmanden af Lars Kepler. Den var god, men der gik lige lidt tid i starten før jeg fandt hoved og hale på hvem der var hvem.

Regner med at jeg skal have lagt Panserhjerte af Jo Nesbø på telefonen som næste bog at lytte til.
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

Besvar