Advarsel om Lux shoppen ?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterPigen

Advarsel om Lux shoppen ?

Indlæg af HamsterPigen » 2. jun 2013 11:08

Hej, mit virus program (avast) har lige fundet virus(trojansk hest) på Lux shoppen.dk, vil høre om andre har fået denne advarsel af deres virus programer, om lux shoppen er "smittet" eller det bare er mit virus program :?:

(mit virus program har spærret adgangen for mig,til siden også)

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Re: Advarsel om Lux shoppen ?

Indlæg af Laeborg » 2. jun 2013 11:38

Der er problemer med både LUX-Shoppen og Gnaverportal, men jeg ved at Steph arbejder på højtryk på at løse det.
Lige pt er begge sider pillet offline, mens der arbejdes på de inficerede filer, og Steph har også hentet hjælp ind ude fra for at få det løst :)
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

HamsterPigen

Re: Advarsel om Lux shoppen ?

Indlæg af HamsterPigen » 2. jun 2013 16:51

Laeborg skrev:Der er problemer med både LUX-Shoppen og Gnaverportal, men jeg ved at Steph arbejder på højtryk på at løse det.
Lige pt er begge sider pillet offline, mens der arbejdes på de inficerede filer, og Steph har også hentet hjælp ind ude fra for at få det løst :)
Okay mange tak for svar :D

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Re: Advarsel om Lux shoppen ?

Indlæg af Laeborg » 3. jun 2013 11:08

Begge sider skulle være oppe igen - er der problemer med bestilling ved LUX-Shoppen kan det sikkert ordnes ved at sende Steph en mail: info@lux-shoppen.dk :)
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Besvar