EFTERLYSNING

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

EFTERLYSNING

Indlæg af MiivxD » 4. jun 2013 10:02

Hej alle sammen ! Der er sket det der overhovedet ikke må ske ! Min kære Andrea er natten til Tirsdag sluppet ud af sit bur .. Hun har på en eller anden måde fået åbnet plexiglasset, selvom der er gaffatape på .. Så vi har ledt med lys og lygte efter hende, men har ikke kunne finde hende :( ..

Vi har sat en rottefælde op i køkkenet i håb om at hun er derude ..

Thitte
Indlæg: 443
Tilmeldt: 13. jul 2009 15:09

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Thitte » 4. jun 2013 10:20

Åh, det er jeg ked af at høre. De er desværre mestre i at slippe ud, de små.
Prøv at ligge en smule af hendes yndlingsgodbider/foder i hvert af jeres rum derhjemme og luk så døren til værelset. Så er det lidt nemmere at indskærpe mulighederne for hvilket rum hun befinder sig i :-)
Man kan også tage en høj spand hvor man ligger hendes yndlingsmad i, hvorefter du bygger en trappe op til spanden, så hun ikke kan komme op igen, hvis hun falder i.

Jeg krydser fingre for at hun snart kommer hjem fra sit eventyr!
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af MiivxD » 4. jun 2013 10:29

Thitte skrev:Åh, det er jeg ked af at høre. De er desværre mestre i at slippe ud, de små.
Prøv at ligge en smule af hendes yndlingsgodbider/foder i hvert af jeres rum derhjemme og luk så døren til værelset. Så er det lidt nemmere at indskærpe mulighederne for hvilket rum hun befinder sig i :-)
Man kan også tage en høj spand hvor man ligger hendes yndlingsmad i, hvorefter du bygger en trappe op til spanden, så hun ikke kan komme op igen, hvis hun falder i.

Jeg krydser fingre for at hun snart kommer hjem fra sit eventyr!
Vi har næsten lige været ude og købe en rottefælde og har sat den op i køkkenet, da vi mener at hun er derude :) .. Har lagt melorme rundt omkring i køkkenet :) Så håber jeg at hun snart kommer ud :)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 4. jun 2013 17:24

Jeg håber hun snart dukker op så hun er i sit bur igen og ikke render løs :crossed:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af MiivxD » 4. jun 2013 20:57

Andrea er fundet igen :D og hun har det fint :) Hun var dog meget tørstig :)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 5. jun 2013 07:13

Hvor er det godt hun blev fundet :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Lotte
Indlæg: 163
Tilmeldt: 24. apr 2011 18:23

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Lotte » 5. jun 2013 07:55

Pyha, det er sørme dejligt at høre, at I har fundet hende igen.

Besvar